PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Większy zasięg to większy ruch w e-sklepie

  • dlahandlu.pl
  • 21 lip 2015 12:51

Oczekuje się, że do 2016 r. udział e-commerce w europejskim PKB podwoi się i wyniesie 4,4 proc. Polski rynek e-handlu rośnie najszybciej w UE. W tym roku będzie wart 32 mld zł.

REKLAMA

Większy zasięg to większy ruch w e-sklepie. Zanim klienci będą mieli szansę sprawdzić ofertę e-sklepu i dokonać zakupu, muszą najpierw do niego trafić. Działania marketerów powinny dążyć do zwiększenia zasięgu i przyciągnięcia większej liczby użytkowników odwiedzających serwis. Dobrym przykładem są tutaj kampanie reklamowe wykorzystujące targetowanie grupy docelowej poprzez ekstrapolowanie danych dotyczących obecnych użytkowników e-sklepu.

 – Z kolei odpowiednio skonstruowany CRM umożliwia podział klientów sklepów internetowego na grupy np. pod kątem wartości koszyka zakupowego, częstotliwości zakupów, zwrotów a nawet ulubionych marek – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Znajomość zachowań klientów pozwoli marketerom zoptymalizować kampanie marketingowe i odpowiednio konstruować przekazy reklamowe dostosowane do odpowiednich grup klientów – dodaje.

Czytaj więcej: Tylko 11 proc. nowych e-sklepów utrzymuje się na rynku dłużej niż 5 lat

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA