PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielka metamorfoza centrów Pradery

  • Autor: PropertyNews
  • 17 paź 2017 12:01

Wielka metamorfoza centrów Pradery mat. prasowe

Parki handlowe, które fundusz Pradera kupił od Ikea Centers w Jankach, na Targówku w Warszawie, Poznaniu i w katowickiej Rawie, zmieniają nazwę na Homepark. Rebranding obejmuje nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz nową kampanię reklamową.

REKLAMA

Zmiana nazwy parków handlowych Pradery jest konsekwencją umowy zawartej podczas zakupu obiektów od Ikea Centers. Rebranding obejmuje całe nabyte dotychczas portfolio, składające się z 17 obiektów w Polsce, Niemczech i Francji. Pradera, wraz z BNP Paribas Real Estate, które zarządza obiektami Homepark w Europie, zapowiadają sukcesywną pracę nad budowaniem wartości przejętego portfolio i podnoszeniem atrakcyjności tych obiektów zarówno dla klientów, jak i najemców.

- Homepark będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący. Skupia specjalistyczne i popularne marki, oferujące szerokie spektrum produktów potrzebnych do aranżacji, wystroju i funkcjonowania domu. Jest to park handlowy o unikalnej kompozycji, który oprócz szerokiej oferty w zakresie wystroju wnętrz, proponuje także rozsądny wybór artykułów spożywczych, oferty gastronomicznej, sprzętu RTV oraz asortymentu modowego. – komentuje Agata Brzezińska, head of CEE w firmie Pradera, będącej właścicielem marki Homepark.

Powyższy przekaz komunikować będzie także nowa kampania reklamowa obiektów pod hasłem Domowe Historie.

- Zależy nam na stworzeniu miejsc odpowiadających potrzebom nowoczesnych konsumentów, co jest równoznaczne z takim wykorzystaniem potencjału rynkowego tych lokalizacji i obiektów, które zapewni wzrost ich  atrakcyjności, a w konsekwencji wartości dla właściciela. Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką Homepark – dodaje Michał Pszkit, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA