PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielka przemiana Galerii Krakowskiej. Tak wygląda odświeżone centrum

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 wrz 2016 17:41

Wielka przemiana Galerii Krakowskiej. Tak wygląda odświeżone centrum Galeria Krakowska, fot. materiały inwestora

Tegoroczna jesień to dla Galerii Krakowskiej niezwykły okres. W związku ze swoimi 10. urodzinami, Galeria zyska nowe oblicze.

REKLAMA

W Centrum pojawią się nowe marki, także z sektora premium m.in. Rolex, Tommy Hilfiger, Laurel, Kiko Milano, O’Bag, Gant, Mohito czy Sinsay. Ponadto Galeria wprowadza zmiany na pasażach, interaktywny plac zabaw, strefy wypoczynku, selfie box czy nowoczesne infokioski. A to nie wszystko...

Galeria wprowadza marki z sektora premium, które do tej pory nie były dostępne w Krakowie. Klienci będą mogli zrobić zakupy w takich salonach jak Tommy Hilfiger czy Rolex. Powstanie także flagowy sklep Guess. Wszystkie fanki włoskiej firmy KIKO MILANO będą mogły już w listopadzie kupić nowoczesne i profesjonalne kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Jest to pierwszy salon tej marki w Krakowie.

O’Bag, Original Marins, czyli włoska marka z dziecięcymi ubraniami, Laurel czy Gant – to kolejne sklepy, które będą dostępne tylko w Galerii Krakowskiej. Także Green Cafe Nero, popularna kawiarnia, z której do tej pory mogli korzystać jedynie mieszkańcy Warszawy, zdecydowała się zawitać w Galerii. Ciągły rozwój oferty Galerii Krakowskiej daje klientom coraz większe możliwości wyboru produktów.

Galeria Krakowska uatrakcyjni pasaże poprzez doświetlenie oraz odświeżenie określonych części. Warto zaznaczyć, że kolorystyka pozostanie bez zmian. Dodatkowo będą bardziej zaakcentowane wejścia z parkingu do pasażu, a dojście do nich będzie łatwiejsze i bardziej rozpoznawalne. W następnym etapie Galeria planuje również podniesienie funkcjonalności parkingu, czyli zmianę systemu sygnalizacji oraz zajętości miejsc. Prace będą odbywały się w nocy, tak żeby w żaden sposób nie wpływało to na funkcjonowanie centrum.

Nowe media

Podczas zmian nie mogło zabraknąć poszerzenia oferty Galerii o tzw. nowe media. Na pasażach zostały ustawione nowoczesne infokioski, które posiadają interaktywne plany pasażu połączone z pełną informacją na temat oferty sklepowej i promocji. Stąd też Galeria rozciągnęła strefę Wi-Fi na wszystkie pasaże, parking oraz część placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego.

Galeria Krakowska wprowadziła nową aplikację mobilną. Klienci znajdą w niej pełny katalog sklepów i punktów usługowych z innowacyjną nawigacją, oznaczanie pozycji samochodu na parkingu oraz wytyczanie trasy od niego i z powrotem, a ponadto interaktywny, trójwymiarowy plan galerii. Dzięki temu rozwiązaniu można sprawdzić informacje o nowych markach, kolekcjach i promocjach, powiadomienia o wydarzeniach oraz dane kontaktowe i wskazówki dojazdu. Aplikacja posiada nie tylko udoskonalony, wygodny i estetyczny interfejs, ale także jest zgodna z najnowszymi wersjami systemu.

  • Krakra 2016-09-06 09:42:34
    wielkie mi zmiany i nowoczesność. Bonarka czy Bronowice już dawno maja takie fajne systemy wskazywania, gdzie są wolne miejsca na parkingu, nie mówić o pokojach do karmienia i przewijania. proponuję , zamiast wprowadzać nowe światowe marki, popracować nad komfortem klientów, by nie padali z upalu i duchoty, a w toaletach - nie tłoczyli się jak za PRL-u. Wstyd!
  • krakuska 2016-09-06 09:13:19
    Galeria owszem teraz ładnie wygląda na zewnątrz ( poprzednie oświetlenie leciało klientom na głowę - było niebezpieczne i stąd zmiana a nie dlatego aby było ładnie j....OBŁUDA PR-owska !
    Dobrze by było gdyby galeria poprawiła wentylację , bardzo często zdarzają się tam omdlenia , wentylacja nie jest dostosowana do obiektu a chciwość właściciela powoduje ,że na poziomie -1 do damskiego WC jest kolejka 30 kobiet , a drogi ewakuacyjne zastawione stoiskami , których jest tak duzo ,że po pierwsze jest to niebezpieczne a wentylacja obiektu nie jest do tego przystosowana.czekamy na wypadek,śmierć klienta...podobnie jak z oświetleniem , które spadało na głowy ...
    Krakuska

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA