PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielka wymiana w Silesia City Center

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 cze 2012 11:03

Od początku 2012 roku 13 salonów w katowickim CH Silesia City Center przeszło już rekomercjalizację. Wśród nowych najemców znaleźli się m.in. Penny Black, Rage Age, Marc O'Polo i Pepe Jeans. Ostatnio do grona najemców dołączył także salon LC WAIKIKI, tureckiej marki odzieżowej. Sklep pojawił się w miejscu przeniesionego do nowej części Smyka.

REKLAMA

Długą listę marek, które w wyniku wymiany najemców pojawiły się w Silesia, otwiera Betty Barclay, Hos&me, Lavard czy Feel The Chill. W sumie rekomercjalizacji poddano aż 1902,37 tys. mkw. powierzchni handlowej. Oprócz tego w kwietniu swój pierwszy salon na Śląsku uruchomił amerykański gigant odzieżowy - Gap.

Na lato zaplanowano także otwarcie pierwszej kawiarni Starbucks na Śląsku, będzie ona miała powierzchnię 100 mkw.

Jak tłumaczy Ilona Szafer z działu wynajmu Silesia City Center zmiany spowodowane są z jednej strony wygasającymi umowami najmu, z drugiej rosnącym zainteresowaniem powierzchnią w Silesii. - Od czasu rozbudowy prowadzimy rekomercjalizację. Część najemców np. Diverse i Smyk przeniosło swoje salony do nowej części uruchamiając odpowiednio megastore i multibrand, jednocześnie zwiększając swoją powierzchnię najmu. Nowe marki natomiast sukcesywnie pojawiają się w centrum od stycznia 2012 roku. Są to zarówno marki odzieżowe, jak również operatorzy komórkowi, banki, kawiarnie - wyjaśnia Ilona Szafer.

 

Jak dodaje, większość marek to również brandy, których do tej pory na Śląsku brakowało. - Nieustannie dywersyfikujemy ofertę, koncentrując się na obecności w Silesia City Center marek i multibrandów, których nie ma w innych śląskich centrach handlowych. Są to zarówno marki z wyższej półki i średniego przedziału cenowego, jak również popularne sieci. Nie brakuje także polskich akcentów np. marki Rage Age by Czapul, która po Poznaniu, Warszawie i Łodzi, wybrała właśnie Silesię na swój nowy sklep - mówi.

 

Jednym z największych salonów, który pojawił się w wyniku rekomercjalizacji jest LC WAIKIKI, marka, która dopiero debiutuje w Polsce. Sklep o powierzchni 898,73 mkw. został otwarty pod koniec maja. - To druga turecka marka w Silesia City Center, zaraz po LTB. Sieć posiada ponad 300 sklepów m.in. w Turcji, Rumunii, Albanii, Bułgarii, Niemczech i Kazachstanie - wylicza Szafer.

W samej tylko Turcji marka ma aż 390 tys. m kw. powierzchni handlowej w aż 70 miastach na terenie całego kraju. Do końca roku Tema Group zarządzająca marką planuje otworzyć kolejne 70 sklepów na całym świecie. - LC WAIKIKI uzupełnia grono międzynarodowych marek dostępnych w Silesii. Już dziś centrum ma aż 310 najemców tworzących wyjątkowy tenant-mix - mówi Szafer.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA