PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielka wymiana w Silesia City Center

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 cze 2012 11:03

Od początku 2012 roku 13 salonów w katowickim CH Silesia City Center przeszło już rekomercjalizację. Wśród nowych najemców znaleźli się m.in. Penny Black, Rage Age, Marc O'Polo i Pepe Jeans. Ostatnio do grona najemców dołączył także salon LC WAIKIKI, tureckiej marki odzieżowej. Sklep pojawił się w miejscu przeniesionego do nowej części Smyka.

REKLAMA

Długą listę marek, które w wyniku wymiany najemców pojawiły się w Silesia, otwiera Betty Barclay, Hos&me, Lavard czy Feel The Chill. W sumie rekomercjalizacji poddano aż 1902,37 tys. mkw. powierzchni handlowej. Oprócz tego w kwietniu swój pierwszy salon na Śląsku uruchomił amerykański gigant odzieżowy - Gap.

Na lato zaplanowano także otwarcie pierwszej kawiarni Starbucks na Śląsku, będzie ona miała powierzchnię 100 mkw.

Jak tłumaczy Ilona Szafer z działu wynajmu Silesia City Center zmiany spowodowane są z jednej strony wygasającymi umowami najmu, z drugiej rosnącym zainteresowaniem powierzchnią w Silesii. - Od czasu rozbudowy prowadzimy rekomercjalizację. Część najemców np. Diverse i Smyk przeniosło swoje salony do nowej części uruchamiając odpowiednio megastore i multibrand, jednocześnie zwiększając swoją powierzchnię najmu. Nowe marki natomiast sukcesywnie pojawiają się w centrum od stycznia 2012 roku. Są to zarówno marki odzieżowe, jak również operatorzy komórkowi, banki, kawiarnie - wyjaśnia Ilona Szafer.

 

Jak dodaje, większość marek to również brandy, których do tej pory na Śląsku brakowało. - Nieustannie dywersyfikujemy ofertę, koncentrując się na obecności w Silesia City Center marek i multibrandów, których nie ma w innych śląskich centrach handlowych. Są to zarówno marki z wyższej półki i średniego przedziału cenowego, jak również popularne sieci. Nie brakuje także polskich akcentów np. marki Rage Age by Czapul, która po Poznaniu, Warszawie i Łodzi, wybrała właśnie Silesię na swój nowy sklep - mówi.

 

Jednym z największych salonów, który pojawił się w wyniku rekomercjalizacji jest LC WAIKIKI, marka, która dopiero debiutuje w Polsce. Sklep o powierzchni 898,73 mkw. został otwarty pod koniec maja. - To druga turecka marka w Silesia City Center, zaraz po LTB. Sieć posiada ponad 300 sklepów m.in. w Turcji, Rumunii, Albanii, Bułgarii, Niemczech i Kazachstanie - wylicza Szafer.

W samej tylko Turcji marka ma aż 390 tys. m kw. powierzchni handlowej w aż 70 miastach na terenie całego kraju. Do końca roku Tema Group zarządzająca marką planuje otworzyć kolejne 70 sklepów na całym świecie. - LC WAIKIKI uzupełnia grono międzynarodowych marek dostępnych w Silesii. Już dziś centrum ma aż 310 najemców tworzących wyjątkowy tenant-mix - mówi Szafer.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA