PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielkie zmiany w Galerii Dominikańskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 lut 2017 11:09

Wielkie zmiany w Galerii Dominikańskiej Galeria Dominikańska

Galeria Dominikańska wprowadza nowych najemców i przeprowadza relokację oraz rozbudowę sklepów marek obecnych już na terenie centrum handlowego.

REKLAMA

Grono najemców powiększyło się o kawiarnię Starbucks i Salad Story, a wkrótce dołączą do nich sklepy Martes Sport i TIME TREND oraz restauracja Max Burger. Salony w nowej odsłonie zaprezentowały marki Apple oraz Vision Express, a wkrótce otwarte zostaną również salony Ochnik i CCC w nowych konceptach.

Zmiany w strukturze najemców Galerii Dominikańskiej są wynikiem zmieniających się potrzeb i wzorów zachowań konsumentów, trendów panujących na rynku nieruchomości komercyjnych oraz rozwoju okolicy, w której znajduje się centrum handlowe należące do Grupy Atrium. 

W Galerii Dominikańskiej nie tylko pojawią się nowe marki, ale również powiększone zostaną istniejące koncepty, dając najemcom możliwość zaprezentowania większego spektrum produktów. Proces wprowadzania zmian rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku i będzie kontynuowany w bieżącym roku.

Do procesu relokacji i modernizacji został włączony już salon iSpot. Koncept Apple Premium Reseller, wykonany według najnowszego designu, znajduje się obecnie na poziomie 0. Nową odsłonę zaprezentował również salon optyczny Vision Express na poziomie -1. Kolejnym najemcą, który odświeży koncept salonu dla klientów centrum, jest marka Ochnik. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów odzieży i galanterii skórzanej zyska większy salon z rozbudowaną strefą fashion i obuwia. Metamorfozę przejdzie też sklep CCC na poziomie -1, zapewniając szerszą ofertę obuwniczą.

Oprócz zmian związanych z modernizacją istniejących już sklepów, w Galerii Dominikańskiej zagoszczą nowe marki. Grono najemców poszerzy się o salon Martes Sport, który znajdzie się na poziomie +1 oraz sklep TIME TREND. Wzbogaci on ofertę centrum o markowe zegarki sygnowane nazwiskami cenionych projektantów i popularnymi markami największych koncernów w branży.

We wrocławskim centrum handlowym nie zabraknie również znanych brandów z branży gastronomicznej. Miłośnicy dobrej i wysokiej jakości kawy już mogą odwiedzić nową kawiarnię Starbucks na poziomie +1, której wyjątkowa atmosfera sprzyja spotkaniom towarzyskim i biznesowym. Natomiast na poziomie -1 swoje stoisko otworzyła marka Salad Story z ofertą smacznych sałatek, hot boksów, wrapów, zup oraz świeżo wyciskanych soków. Na poziomie 0 pojawi się pierwsza w Polsce skandynawska restauracja Max Burger, której ambicją od chwili powstania marki w 1968 roku jest serwowanie najsmaczniejszych hamburgerów z najlepszych składników.

– Wprowadzenie nowych marek i modernizacja istniejących salonów wynika z potrzeb najemców, którzy chcą w jak najlepszy sposób zaprezentować swoje produkty. Zmiany te są także podyktowane dążeniem do wyprzedzenia potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Planowane i wdrożone działania mają na celu wzmocnienie i poszerzenie ważnej dla naszych klientów oferty serwisowej, gastronomicznej i modowej – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA