PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielkie zmiany w sieci MarcPol

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lip 2015 14:09

MarcPol przyśpieszył z modernizacją swoich starszych placówek. Cały proces potrwa maksymalnie do jesieni.

REKLAMA

MarcPol finalizuje modernizację najstarszych placówek wchodzących w skład sieci handlowej. Począwszy od III kwartału zeszłego roku odnowiono już ponad 30 sklepów. - Nasze plany dotyczące modernizacji placówek nabrały tempa w I połowie tego roku. W efekcie cały proces odświeżania starszych sklepów i dostosowywania ich do naszych wysokich standardów potrwa maksymalnie do jesieni. Początkowo zakładaliśmy, że lifting sieci będzie trwał do końca 2015 roku, ale dzięki zaangażowaniu i determinacji w działaniu wszystkich osób w naszej organizacji finalnie cały projekt został maksymalnie skrócony” – powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol S.A.

MarcPol koncentruje się na odnawianiu placówek w Warszawie i w bliskiej okolicy, ponieważ to te sklepy najbardziej potrzebowały odświeżenia. W ramach modernizacji zmieniona została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego te artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu, ale również sama oferta tych produktów została wzbogacona o produkty nowych, lokalnych producentów.

- Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i uatrakcyjnienie oferty w naszych największych placówkach. Prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z innymi sieciami posiadającymi uzupełniającą ofertę, m.in. mebli, artykułów budowlanych, czy sprzętu ogrodowego, dotyczące wspólnego wykorzystania potencjału jaki posiadają nasze największe sklepy. Tym samym w wielu miejscach chcemy stworzyć lokalne mini centra handlowe do których klienci jeszcze chętniej będą przyjeżdżać celem dokonania zakupów w dużo szerszej ofercie z różnych branż  – dodała Iwona Zarucka.

MarcPol SA to sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Sieć zarządza obecnie ponad 60 placówkami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2014 – również w województwach łódzkim, śląskim, oraz warmińsko-mazurskim. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety. Spółka posiada również pięć centrów handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Największym z nich jest Galeria Podkowa (przy ul. Gołębiej 26 w Podkowie Leśnej k. Warszawy), w której na powierzchni 13.000 mkw. działają takie marki jak H&M, Jysk, Rossman, CCC, Media Expert, Subway oraz flagowy supermarket sieci MarcPol.

 

  • waclaw 2015-07-11 11:08:38
    a ja wczoraj w media expert kupiłem grill za 44 zł w promocji i się cieszę. W marcpolu mają dobre kiełbasy i piwko więc pięknie się uzupełniają ;)
  • arrol 2015-07-10 11:39:05
    fajnie ale to jakiś komunistyczny sklep. Media expert który dba o klienta/fana i rossman mnie tylko interesuje


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA