PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielkie zmiany w sieci MarcPol

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lip 2015 14:09

MarcPol przyśpieszył z modernizacją swoich starszych placówek. Cały proces potrwa maksymalnie do jesieni.

REKLAMA

MarcPol finalizuje modernizację najstarszych placówek wchodzących w skład sieci handlowej. Począwszy od III kwartału zeszłego roku odnowiono już ponad 30 sklepów. - Nasze plany dotyczące modernizacji placówek nabrały tempa w I połowie tego roku. W efekcie cały proces odświeżania starszych sklepów i dostosowywania ich do naszych wysokich standardów potrwa maksymalnie do jesieni. Początkowo zakładaliśmy, że lifting sieci będzie trwał do końca 2015 roku, ale dzięki zaangażowaniu i determinacji w działaniu wszystkich osób w naszej organizacji finalnie cały projekt został maksymalnie skrócony” – powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol S.A.

MarcPol koncentruje się na odnawianiu placówek w Warszawie i w bliskiej okolicy, ponieważ to te sklepy najbardziej potrzebowały odświeżenia. W ramach modernizacji zmieniona została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego te artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu, ale również sama oferta tych produktów została wzbogacona o produkty nowych, lokalnych producentów.

- Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i uatrakcyjnienie oferty w naszych największych placówkach. Prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z innymi sieciami posiadającymi uzupełniającą ofertę, m.in. mebli, artykułów budowlanych, czy sprzętu ogrodowego, dotyczące wspólnego wykorzystania potencjału jaki posiadają nasze największe sklepy. Tym samym w wielu miejscach chcemy stworzyć lokalne mini centra handlowe do których klienci jeszcze chętniej będą przyjeżdżać celem dokonania zakupów w dużo szerszej ofercie z różnych branż  – dodała Iwona Zarucka.

MarcPol SA to sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Sieć zarządza obecnie ponad 60 placówkami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2014 – również w województwach łódzkim, śląskim, oraz warmińsko-mazurskim. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety. Spółka posiada również pięć centrów handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Największym z nich jest Galeria Podkowa (przy ul. Gołębiej 26 w Podkowie Leśnej k. Warszawy), w której na powierzchni 13.000 mkw. działają takie marki jak H&M, Jysk, Rossman, CCC, Media Expert, Subway oraz flagowy supermarket sieci MarcPol.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • waclaw 2015-07-11 11:08:38
    a ja wczoraj w media expert kupiłem grill za 44 zł w promocji i się cieszę. W marcpolu mają dobre kiełbasy i piwko więc pięknie się uzupełniają ;)
  • arrol 2015-07-10 11:39:05
    fajnie ale to jakiś komunistyczny sklep. Media expert który dba o klienta/fana i rossman mnie tylko interesuje

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA