PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielkie zmiany w sieci marketów dom i ogród Bricomarche

  • www.portalspozywczy.pl
  • 19 cze 2012 22:21

SPV to nowy koncept sklepu stworzony w odpowiedzi na oczekiwania klientów przez Bricomarche we Francji. Powstał po analizach geomarketingowych wykonanych dla każdego marketu. Zmiany mają przynieść wzrost obrotów o 15 proc.

REKLAMA

W zależności od wyników, sklepy dostosują swoją ofertę produktową do potencjału zakupowego swoich potencjalnych klientów.

Sklep Bricomarche we francuskim mieście Milly-la-Foręt, który jako pierwszy wprowadził koncept SPV, został otwarty 15 lutego 2012 r. Na etapie wdrażania konceptu SPV jest obecnie 5-6 sklepów we Francji, a do 2015 r. w tej formule będzie działało już 300 placówek.

Docelowo koncept ten będzie wprowadzony we wszystkich sklepach sieci Bricomarche.

Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Bricomarche wykazało, że klienci nie oczekują znalezienia wszystkiego w sklepie branży DIY. Istnieją rodziny produktów priorytetowych, wręcz niezbędnych, które stanowią sedno sklepu z tej branży. Z drugiej jednak strony, rozmiary sklepów Bricomarché nie pozwalają na oferowanie pełnej i głębokiej gamy we wszystkich działach. Trzeba więc dokonywać wyborów i rezygnować z niektórych produktów.

Więcej: http://www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA