PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielkie zmiany w sieci marketów dom i ogród Bricomarche

  • www.portalspozywczy.pl
  • 19 cze 2012 22:21

SPV to nowy koncept sklepu stworzony w odpowiedzi na oczekiwania klientów przez Bricomarche we Francji. Powstał po analizach geomarketingowych wykonanych dla każdego marketu. Zmiany mają przynieść wzrost obrotów o 15 proc.

REKLAMA

W zależności od wyników, sklepy dostosują swoją ofertę produktową do potencjału zakupowego swoich potencjalnych klientów.

Sklep Bricomarche we francuskim mieście Milly-la-Foręt, który jako pierwszy wprowadził koncept SPV, został otwarty 15 lutego 2012 r. Na etapie wdrażania konceptu SPV jest obecnie 5-6 sklepów we Francji, a do 2015 r. w tej formule będzie działało już 300 placówek.

Docelowo koncept ten będzie wprowadzony we wszystkich sklepach sieci Bricomarche.

Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Bricomarche wykazało, że klienci nie oczekują znalezienia wszystkiego w sklepie branży DIY. Istnieją rodziny produktów priorytetowych, wręcz niezbędnych, które stanowią sedno sklepu z tej branży. Z drugiej jednak strony, rozmiary sklepów Bricomarché nie pozwalają na oferowanie pełnej i głębokiej gamy we wszystkich działach. Trzeba więc dokonywać wyborów i rezygnować z niektórych produktów.

Więcej: http://www.portalspozywczy.pl


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA