PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielkie zmiany w Starym Browarze

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 lut 2017 10:46

Wielkie zmiany w Starym Browarze Zara, nowy koncept sklepu, mat. prasowe

Pierwsze półrocze 2017 roku w Starym Browarze to czas intensywnych zmian. Wynikają one m.in. z przypadającego w tym okresie zakończenia wielu długoterminowych umów najmu. Zobacz, kto pojawi się w centru i jakie nowości pojawią się w poznańskiej galerii.

REKLAMA

Dwie marki Inditexu – Zara i Massimo Dutti, znacząco zwiększają powierzchnię swoich salonów w Starym Browarze. Trwają także prace nad dwa razy większym i nowocześniejszym iSpotem. W lutym w Starym Browarze swoją premierę na polskim rynku będzie miała Freya z markami ze Skandynawii, a późniejszą wiosną drugi po Warszawie multibrandowy salon premium otworzy Martes Sport. Wiosną w Pasażu Starego Browaru otwarty zostanie także m.in. duży wspólny salon Intimissimi i Calzedonia, nowy projekt marki Denon oraz streetstyle’owy Selectshop.pl.

- Cieszę się, że wzmożony proces negocjacji z naszymi kluczowymi najemcami zaowocował kontynuacją współpracy, szczególnie na tak konkurencyjnym rynku jak poznański. Umowy najmu w Starym Browarze długoterminowo przedłużyły m.in. Empik, Van Graaf, COS, Tommy Hilfiger, Sephora, SuperPharm, Stefanel, Marella, Deni Cler, S’portofino,i Sunloox, Ania Kruk czy Mennica Polska – mówi Renata Gralec, dyrektor Centrum.

- Kilka marek wykorzystała ten moment na przeniesienie do większych lokali, zapewniających możliwość większego rozwoju, przedstawienie szerszej oferty, zmianę designu wnętrza. Takie rozwojowe zmiany podkreślają, że wiele firm ocenia Stary Browar jako miejsce, które się sprawdziło i które przedstawia wysoki potencjał biznesowy – dodaje dyrektor Starego Browaru.

Jakie zmiany planowane są w Starym Browarze?

Na klientów Starego Browaru czeka większy wybór wielu popularnych marek oraz kilka nowości. Pod koniec lutego otworzy się ponad 2-krotnie większy salon Massimo Dutti. Zajmie on ponad 790 mkw. i tym samym będzie największym salonem tej marki w Polsce, zaprezentuje też najnowszy wizerunek jeśli chodzi o wystrój wnętrz.

Na znaczące powiększenie salonu w Starym Browarze zdecydowała się także Zara. W najbliższych tygodniach rozpoczną się prace adaptacyjne na ponad 800 mkw. (w miejscu sąsiadujących obecnie z Zarą butików Massimo Dutti i Stradivarius). Wprowadzony zostanie najnowszy wizerunek salonu marki, nowością będzie też odrębny dział Trafaluc.

Architektoniczny projekt sklepu oddawać będzie esencję tożsamości marki Zara, której celem jest jak najbardziej efektywne eksponowanie najnowszych trendów mody. Neutralne i schludne przestrzenie prezentować będą tematy każdej z kolekcji uwydatniając je w przejrzystym i funkcjonalnym otoczeniu, podkreślającym, także za pomocą oświetlenia, jej walory. Sklep podzielony zostanie na swego rodzaju małe butiki, tworzące jednak wizualnie jedną spójną przestrzeń.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.