PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Wielkie zmiany w Starym Browarze. Na początek nowa strefa restauracyjna

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 mar 2019 08:49

W Starym Browarze w Poznaniu ruszają prace nad budową Food Parku. W skrzydle Pasaż na poziomie +2 jeszcze w tym roku jesienią powstanie pierwszy etap innowacyjnej strefy restauracyjnej. To początek inwestycji, jakie zaplanowano w Browarze na lata 2019-2020.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 mar 2019 08:49

- Projekt Food Parku to element długofalowej strategii rozbudowywania funkcji społecznych Starego Browaru. Sukcesywnie rozwijamy sektory usługowe i ofertę związaną ze spędzaniem czasu wolnego - podkreśla Renata Gralec, dyrektor centrum. - Browar już teraz może się pochwalić jedną z najbogatszych i najbardziej różnorodnych ofert gastronomicznych na rynku. W Food Parku pojawią się nowe formaty restauracyjne w stylu all-day-dining i kieszonkowe restauracje fast casual. Każdej ze stref foodowych w Starym Browarze nadajemy unikalny charakter. Obecnie klienci w zależności od potrzeby czy okazji mogą wybrać posiłek w “szybkich” punktach w dynamicznym otoczeniu food courtu w Atrium lub lunch czy elegancką kolację w jednej z restauracji wokół Dziedzińca, które sprzyjają dłuższemu delektowaniu się jedzeniem. Food Park wprowadzi do naszej oferty kolejny wymiar kulinarnych doświadczeń – mówi.

- Stary Browar od początku swojego istnienia wyznacza trendy rynkowe związane ze społeczną rolą centrów handlowych. Uważnie śledzimy trendy oraz zmieniające się nawyki i zachowania konsumentów oraz analizujemy potrzeby mieszkańców dużych aglomeracji - mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Browarem. Nasze plany i inwestycje są odpowiedzią na zmieniające się otoczenie i oczekiwania coraz młodszych pokoleń naszych klientów, przy czym interesuje nas perspektywa najbliższych 5-10 lat, a nie jedynie kilku kolejnych.

Jedzenie poza domem to rosnący trend związany ze zwiększającą się dynamiką życia zawodowego Polaków, bogaceniem się społeczeństwa oraz rosnącym znaczeniem czasu wolnego i doświadczenia (a nie tylko dóbr materialnych). Dla mieszkańców aglomeracji i młodych konsumentów jedzenie poza domem czy zamawianie posiłków online to coraz częściej element codzienności, a nie tylko sposób na uczczenie weekendu.

- W Europie Zachodniej wielką popularnością cieszą się koncepty food marketów i food hali, przyciągających klientów wyjątkową atmosferą i możliwością wyboru różnorodnego jedzenia w jednym miejscu. Ten trend powoli przenika do Polski. Projekt Food Parku to jednak coś więcej niż “jedzeniowy market”, bo pomyślany jest jako część wielkiego organizmu, jakim jest Stary Browar - “miasto w mieście”, “trzecie miejsce” (najczęściej odwiedzane po domu i pracy). Lokalizacja w centrum zobowiązuje - ofertę restauracyjną budujemy nie tylko dla naszych stałych klientów, ale także dla odwiedzających Poznań turystów, pracowników pobliskich biurowców, gości Targów Poznańskich, studentów czterech pobliskich uniwersytetów czy licealistów, którzy chętnie spędzają tu czas po szkole - zauważa Renata Gralec.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.158.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.