PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielokanałowość celem sieci handlowych

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 05 cze 2015 10:13

Potrzeby handlu detalicznego w kwestii obsługi klienta pozostają niezmienne od lat - zmieniają się jednak narzędzia komunikacji. Współcześni konsumenci oczekują wielokanałowej obsługi. Kontaktują się z markami na kilka sposobów jednocześnie – przez telefon, e-mail, chat, czy social media.

REKLAMA

Według badań przeprowadzonych przez Grupę Teleperformance 100 proc. firm z branży retail
(e-commerce) oferuje swoim klientom możliwość kontaktu za pomocą e-maila i mediów społecznościowych, jednak tylko 40 proc. udostępnia funkcję click-to-chat, która jest trzecim pod względem popularności kanałem interakcji wśród konsumentów.

Jest to szczególnie ważne, gdyż 45 proc. klientów deklaruje, że jest w stanie zrezygnować z zakupów w internecie, jeżeli w ich trakcie nie mogą znaleźć w szybki i łatwy sposób odpowiedzi na pojawiające się pytania. 42 proc. konsumentów, którzy w różnych sprawach kontaktują się z markami za pośrednictwem social media, oczekuje odpowiedzi na zadane pytanie w ciągu godziny, a 32 proc. czeka na nią jedynie 30 minut. Wydłużający się czas odpowiedzi, jej słaba jakość lub brak jakiejkolwiek reakcji ze strony firmy powoduje negatywne odczucia względem marki i znacznie obniża poziom konsumenckiej lojalności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA