PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielokierunkowa ekspansja. Carrefour tworzy sklep przyszłości

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 mar 2017 10:42

Wielokierunkowa ekspansja. Carrefour tworzy sklep przyszłości Guillaume de Colonges

W ostatnim roku Carrefour wzmacniał swoją pozycję sieci multiformatowej i multikanałowej w Polsce. W 2017 roku strategicznym celem firmy będzie spójność, dzięki której doświadczenia klienta są jednakowe w każdym z kanałów.

REKLAMA

Najważniejsze projekty w bieżącym roku to: projekt platformy "marketplace", usługi tzw. ekonomii współpracy, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów.

Carrefour Polska w minionym roku otworzył 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych.

W ubiegłym roku swoją działalność rozwinął sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce.

Ponadto, jesienią 2016 roku, pl zaoferował swoim klientom w Warszawie i w wybranych podwarszawskich miejscowościach, możliwość zamawiania suchych produktów spożywczych.

Carrefour rozwinął także aplikację Mój Carrefour, której jedną z podstawowych funkcji jest program lojalnościowy. Użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową.

W 2016 roku zmodernizowano 18 hipermarketów oraz 15 supermarketów. Carrefour poddał również renowacji łącznie 7 centrów handlowych. Zyskały one nowy wizerunek, ich wnętrza zostały kompleksowo odnowione, a oferta handlowo-rozrywkowa wzbogacona. Najważniejszą inwestycją roku była rozbudowa gdańskiej Galerii Morena.

Firma wprowadziła też nowe koncepty handlowe supermarketów w formacie premium oraz urban. Punkty Market Urban otwierane są w dużych miastach, przy ruchliwych ulicach. Ich oferta jest dostosowana do potrzeb wszystkich, którzy chcą zrobić szybkie zakupy. Supermarkety Premium zlokalizowane są przede wszystkim w galeriach handlowych lub w miejscowościach i dzielnicach, w których klienci poszukują artykułów najwyższej jakości.

Przykładem nowego konceptu hipermarketu jest również sklep w Posnanii, który charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty, w tym bogata oferta lokalnych produktów świeżych, są dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA