PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wirtualne sklepy dają przewagę marketingową sieci

  • dlahandlu.pl
  • 06 lis 2013 17:39

- Z wielką uwagą śledzę projekt wirtualnego sklepu Frisco w warszawskim metrze. W ubiegłym roku wspólnie z siecią Piotr i Paweł zrealizowaliśmy podobne przedsięwzięcie w Poznaniu i z perspektywy czasu żałuję, że nie wybraliśmy właśnie Warszawy - powiedziała Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

- Poznański wirtualny sklep powstał głównie w celach badawczych, aby poznań na ile Polacy są gotowi na tego typu nieszablonowe formy zakupu i płatności. Widać na tym przykładzie jak wielka jest różnica pomiędzy Warszawą a resztą Polski - w stolicy ludzie są ciekawsi nowych technologii. W naszym przypadku mieliśmy do wykorzystania w Poznaniu 10 citylightów. Zanotowaliśmy kilkaset pobrań, ale tylko kilka transakcji doszło do skutku - przyznaje Kinga Szewczyk.

Jej zdaniem tego typu projekty są bardzo korzystne dla sieci handlowych pod wzgledem marketingowo-wizerunkowym. Według panelistki, wirtualne sklepy byłyby bardzo dobrym pomysłem w przypadku witryn sklepowych, gdy placówki są już zamknięte.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA