PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wirtualny spacer po Blue City

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 kwi 2015 16:42

Wirtualny spacer po Blue City Blue City

CH Blue City, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Warszawie, zaprezentowało internautom pełny wirtualny spacer po swoim wnętrzu.

REKLAMA

Dzięki Google Business View Internauci mogą „wejść” do środka obiektu i obejrzeć go od wewnątrz w serii połączonych zdjęć panoramicznych. Usługa jest zintegrowana z Google Street View, dzięki czemu możliwe jest płynne przejście z widoku ulicy do wirtualnego wnętrza galerii handlowej.

Zastosowanie technologii pozwala zapoznać się z ofertą centrum z dowolnego miejsca na świecie. Nowy sposób prezentacji wyróżnia Blue City w wynikach wyszukiwania Google czy na mapach Google, umożliwia też dodanie treści wizerunkowej do strony internetowej Centrum.

- Uważnie śledzimy wszystkie nowości i pojawiające się nowe technologie. Jako pierwsi w kraju wiele lat temu wprowadziliśmy mapy interaktywne, zastępując całkowicie tradycyjne, papierowe plany centrum. Bardzo wcześnie zrozumieliśmy potęgę internetu i zaczęliśmy wykorzystywać reklamę w sieci do naszych celów, wierząc, że możliwa jest konwersja internautów na klientów centrum w świecie realnym. Dziś duża część naszego budżetu reklamowego lokowana jest w internecie – mówi dyrektor marketingu Blue City Krzysztof Sajnóg.

Blue City planuje wprowadzanie kolejnych nowinek technologicznych w tym roku, w ramach długoterminowej strategii cyfryzacji centrum. - Nasi klienci od dłuższego czasu mogą korzystać z bezprzewodowego internetu na terenie galerii handlowej. Kilka lat temu wprowadziliśmy specjalne rozwiązanie informatyczne, które umożliwia personalizację przekazu reklamowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów, korzystających z elektronicznych kanałów komunikacji: strony WWW, aplikacji mobilnej i portali społecznościowych. Niebawem pojawią się kolejne udogodnienia, oparte na nowych rozwiązaniach. – zapowiada Sajnóg.

Spacer Google Business View powstał przy współpracy z agencją reklamową Communication Unlimited oraz rekomendowanym fotografem Google Andrzejem Salskim, Think So. Za strategię i komunikację Blue City od 4 lat odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA