Witryna-magnes zawsze zaprocentuje

Badania pokazują, że aż 80 proc. klientów decyduje się na odwiedziny w sklepie pod wpływem wystawy, a około 75 proc. z nich przyznaje, że czasami kupuje w sklepie, do którego zachęciła ich wystawa.
Witryna sklepowa od zawsze pomaga właścicielom w prezentacji towarów, ale też zachęceniu do odwiedzenia sklepu. To bardzo atrakcyjny i prosty sposób komunikowania się z klientami, a odpowiednio wykorzystany - niezwykle efektywny. Dużą zaletą jest możliwość dostosowywania komunikatów do okoliczności (aktualnych promocji, sezonowych wydarzeń czy też nowej oferty) oraz jej potencjał marketingowy. O czym powinni pamiętać właściciele sklepów aranżując witrynę i jakich błędów unikać, aby zrobić jak najlepsze pierwsze wrażenie?
1. Pierwsza zasada jest prosta - im szybciej ludzie poruszają się w okolicach Twojego sklepu, tym bardziej zawęża się ich pole widzenia. Dlatego napisy na witrynach powinny być duże, proste i wyraziste. Mało skuteczne będzie umieszczenie wielu komunikatów na szybie, co gorsza - umieszczonych obok siebie. Na Polskich ulicach przykładów niestety jest wiele - aktualne promocje, logotyp firmy, godziny otwarcia, informacja o zakazie wprowadzania psów, obiekcie monitorowanym oraz ogłoszenia "promocje tylko dziś", zaskakujące, że to wszystko mieści się na jednej szybie. Jedno jest pewne - przechodzący klient nie zapamięta żadnego z komunikatów, co więcej, ich natłok może go najzwyczajniej odstraszyć.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
- EUR 0,43% 4,20 zł
- CHF 0,60% 3,52 zł
- USD 0,72% 3,44 zł
-
18:07
CCC frontem do inwestorów
-
18:02
Hilton na ostatniej prostej w Oświęcimiu
-
17:41
Walka o Modlin trwa. Sejmik województwa mazowieckiego za rozwojem lotniska
-
17:26
POLECAMY Za nami najlepsze otwarcie roku w handlu, a to nie koniec biegu po rekord
-
17:09
Finanse zostają w biurowcu na Mokotowie
-
17:02
Hotel Deo Gdańsk Old Town ma już dyrektora
-
17:01
Rynek biurowy w Katowicach nabiera tempa, ale popyt nie zostaje w tyle
-
16:41
Sportowo nad Wisłą. Nowy najemca w The Tides
-
16:29
TYLKO U NAS Karuzela celuje w Wielkopolskę. Nowe centrum w przygotowaniu
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Hotelarze na zakupach
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy