PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wizualna redefinicja, czyli jak skutecznie odświeżyć centrum handlowe

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 mar 2016 11:55

Wizualna redefinicja, czyli jak skutecznie odświeżyć centrum handlowe Park Handlowy Zakopianka

W 2015 roku wystartował proces odświeżenia parku handlowego Zakopianka w Krakowie. Jak tłumaczy w rozmowie z Propertynews.pl Dorota Szafrańska-Czubaj, dyrektor obiektu, nowa identyfikacja wizualna już dziś wpływa na wyższą odwiedzalność obiektu.

REKLAMA

- Rok 2015 był dla Parku Handlowego Zakopianka rekordowym pod względem odwiedzalności. Zanotowaliśmy 7 proc. wzrost wskaźnika footfall, a łączna liczba klientów, którzy odwiedzili Zakopiankę wyniosła blisko 6 milionów osób - komentuje Dorota Szafrańska-Czubaj.

Jak zaznacza, prace nad nową identyfikacją obiektu rozpoczęte w 2015 roku będą kontynuowane również w najbliższym czasie.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA