PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Włoskie marki premium coraz bliżej Warszawy

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 lis 2016 12:07

Włoskie marki premium coraz bliżej Warszawy Ethos

Firma Kulczyk Silverstein Properties prowadzi szeroko zakrojone działania w celu pozyskania luksusowych marek handlowych  do swojej warszawskiej inwestycji, obiektu biurowo-handlowego Ethos, przy warszawskim placu Trzech Krzyży. W Mediolanie odbyła się konferencja pt. „Warszawa: nowy kierunek rozwoju dla marek luksusowych w Europie”, która uzupełniła cykl europejskich debat organizowanych przez Kulczyk Silverstein Properties.

REKLAMA

W wydarzeniu zorganizowanym tym razem wspólnie przez Kulczyk Silverstein Properties oraz Hotel Sheraton w Warszawie, wzięli udział przedstawiciele ponad 20 włoskich marek z segmentu premium oraz ponad 10 przedstawicieli marek segmentu luksusowego, a także przedstawiciele instytucji wspierających rozwój handlu włosko-polskiego oraz polscy i włoscy dziennikarze.

Małgorzata Furdal, dyrektor Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie, przedstawiając Warszawę jako nową modową i modną destynację, zwróciła uwagę na m.in. dynamicznie rosnącą liczbę turystów odwiedzających Warszawę. Jak wynika z danych POT, w 2015 roku stolicę odwiedziło aż 8,45 mln turystów i odwiedzających, z czego aż 1,8 mln stanowili turyści biznesowi. – Międzynarodowi goście mogą znaleźć w Warszawie nie tylko światowe, znane marki, ale mają także niepowtarzalną możliwość poznania lokalnych produktów premium, które święcą triumfy za granicą – dodała.

Jak zaznaczył Daniele Zito, przedstawiciel Bain&Company Italy, Polska jest jedynym państwem w Europie Środkowej, które zanotowało w ubiegłym roku wzrost sprzedaży (dóbr luksusowych), który wyniósł aż 7 proc. – Według przeprowadzonych przez nas analiz, warszawski high-street ma tak dobrą perspektywę rozwoju jak – na przykład, wydawałoby się, niedościgniona dotąd – czeska Praga, a w wielu aspektach już nawet ją przewyższa. Jako przykład podam liczbę sklepów monobrandowych z sektora premium, których w stolicy Polski jest 100, a w stolicy Czech zaledwie 60 – powiedział.

Z raportu KPMG wynika, że z roku na rok w Polsce przybywa osób zamożnych i bogatych. Szacuje się, że ich liczba do 2018 może wynieść nawet 1.2 mln, a łączna suma dochodów ponad 200 mld zł.

– Konferencja w Mediolanie była dla nas szczególna z kilku względów. To kolejne – po Londynie i Paryżu – spotkanie, które przybliżało zagranicznym inwestorom potencjał warszawskiego rynku dóbr luksusowych i rozwoju sektora high street. Włochy są dla nas kluczowym partnerem, jeśli chodzi o rynek dóbr luksusowych w Polsce – aż 22 proc. obecnych na naszym rynku marek pochodzi właśnie z tego kraju. Dlatego już wcześniej silnie zaznaczaliśmy swoją obecność w Mediolanie, gdzie w październiku wystąpiliśmy jako główny partner podczas konferencji Altagammy. Co więcej wymiernym biznesowym efektem naszej konferencji są już ustalone wizytacje Warszawy oraz budynku Ethos zaplanowane na grudzień 2016 oraz styczeń 2017 przez przedstawicieli włoskich wiodących marek z segmentu Premium oraz Luksusowego, które są zainteresowane powierzchniami pod sklepy typu Flagship o powierzchni od 200 do 900 mkw. – powiedział Maciej Zajdel, członek zarządu Kulczyk Silverstein Properties.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.