PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Włoskie marki zadebiutują w Placu Unii

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lut 2013 16:45

Włoskie marki zadebiutują w Placu Unii

Grono najemców części handlowej kompleksu Plac Unii w Warszawie powiększyło się o wchodzące na polski rynek włoskie marki odzieżowe Manila Grace i E-Go', ekskluzywne butiki Liu Jo Jeans i Liu Jo Accessories, salon z luksusowymi akcesoriami Chiara Boutique oraz sklep z markową odzieżą Samuel Concept Fashion. Łącznie podpisano 13 nowych umów najmu, dzięki czemu poziom komercjalizacji części handlowej kompleksu wzrósł do 75 proc.

REKLAMA

Marka Manila Grace powstała w 2005 roku w Bolonii, a jej twórcom przyświecał jeden cel: stworzenie ubrań łączących elegancję z typowo włoskim wyczuciem smaku oraz najnowszymi trendami w modzie. Obecnie firma posiada 24 własne salony, a jej kolekcje są dostępne w kilkuset sklepach we Włoszech oraz za granicą. W kompleksie Plac Unii salon Manila Grace zajmie powierzchnię 107,9 mkw.

E-Go' to druga włoska marka odzieżowa, która zawita do nowej galerii handlowej w Warszawie. Jej kolekcje powstają z myślą o młodych kobietach, które chcą wyglądać naturalnie, a jednocześnie elegancko. Ostatnio firma otworzyła sklep przy Via Manzoni w Mediolanie. Powierzchnia pierwszego sklepu E-Go' w Polsce wyniesie 81,3 mkw.

Włoskim rodowodem może się również pochwalić luksusowa marka odzieżowa Liu Jo, która otworzy w kompleksie dwa butiki: Liu Jo Jeans (66,9 mkw.) oraz Liu Jo Accessories (50 mkw.).

Ponadto w części handlowej Placu Unii powstanie salon Chiara, który zajmie 70,6 mkw. Będzie on oferować szeroki wybór ekskluzywnego obuwia, toreb oraz akcesoriów takich światowych marek, jak: Marc by Marc Jacobs, Kenzo, Michael Kors, See by Chloe, Costume National, Stuart Weitzman.

Kolejnym najemcą jest butik Samuel Concept Fashion, w którym będzie można nabyć odzież, biżuterię oraz obuwie cenionych włoskich, francuskich i hiszpańskich marek takich jak: Liviana Conti, Vic Matie, Twin Set, Pura Lopez, Nude, Marcobologna, F. Rau Berlin, Judari, KMO Jewel. Sklep Samuel Concept Fashion zajmie powierzchnię 43 mkw.

- Wysokie zainteresowanie najemców, w tym nowych na polskim rynku marek oraz stopień komercjalizacji na poziomie 75 proc. potwierdzają, że Plac Unii to inwestycja wyjątkowa pod każdym względem - mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD. - Jesteśmy przekonani, że dzięki starannemu doborowi ciekawych marek, nasze centrum stanie się jednym z ulubionych miejsc zakupów warszawiaków - dodaje.

W sumie podpisanych zostało 13 nowych umów najmu na łączną powierzchnię ponad 1000 mkw. Pozostali nowi najemcy zajmą odpowiednio: Drogeria Hebe (sieć drogerii) - 300,1 mkw., Aga Flowers (kwiaciarnia) - 29,8 mkw., InMedio (sieć kiosków) - 23,1 mkw. oraz iSpot (elektronika) - 133,4 mkw. Ofertę gastronomiczno-usługową wzbogacą: Feel the Chill (sieć kawiarni oferująca mrożone jogurty) - 25,9 mkw., Subway (restauracja) - 47,7 mkw. oraz Nail Bar (salon kosmetyczny) - 53 mkw.

Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zostanie oddany do użytku jesienią 2013 roku.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA