PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Włoskie marki zadebiutują w Placu Unii

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lut 2013 16:45

Włoskie marki zadebiutują w Placu Unii

Grono najemców części handlowej kompleksu Plac Unii w Warszawie powiększyło się o wchodzące na polski rynek włoskie marki odzieżowe Manila Grace i E-Go', ekskluzywne butiki Liu Jo Jeans i Liu Jo Accessories, salon z luksusowymi akcesoriami Chiara Boutique oraz sklep z markową odzieżą Samuel Concept Fashion. Łącznie podpisano 13 nowych umów najmu, dzięki czemu poziom komercjalizacji części handlowej kompleksu wzrósł do 75 proc.

REKLAMA

Marka Manila Grace powstała w 2005 roku w Bolonii, a jej twórcom przyświecał jeden cel: stworzenie ubrań łączących elegancję z typowo włoskim wyczuciem smaku oraz najnowszymi trendami w modzie. Obecnie firma posiada 24 własne salony, a jej kolekcje są dostępne w kilkuset sklepach we Włoszech oraz za granicą. W kompleksie Plac Unii salon Manila Grace zajmie powierzchnię 107,9 mkw.

E-Go' to druga włoska marka odzieżowa, która zawita do nowej galerii handlowej w Warszawie. Jej kolekcje powstają z myślą o młodych kobietach, które chcą wyglądać naturalnie, a jednocześnie elegancko. Ostatnio firma otworzyła sklep przy Via Manzoni w Mediolanie. Powierzchnia pierwszego sklepu E-Go' w Polsce wyniesie 81,3 mkw.

Włoskim rodowodem może się również pochwalić luksusowa marka odzieżowa Liu Jo, która otworzy w kompleksie dwa butiki: Liu Jo Jeans (66,9 mkw.) oraz Liu Jo Accessories (50 mkw.).

Ponadto w części handlowej Placu Unii powstanie salon Chiara, który zajmie 70,6 mkw. Będzie on oferować szeroki wybór ekskluzywnego obuwia, toreb oraz akcesoriów takich światowych marek, jak: Marc by Marc Jacobs, Kenzo, Michael Kors, See by Chloe, Costume National, Stuart Weitzman.

Kolejnym najemcą jest butik Samuel Concept Fashion, w którym będzie można nabyć odzież, biżuterię oraz obuwie cenionych włoskich, francuskich i hiszpańskich marek takich jak: Liviana Conti, Vic Matie, Twin Set, Pura Lopez, Nude, Marcobologna, F. Rau Berlin, Judari, KMO Jewel. Sklep Samuel Concept Fashion zajmie powierzchnię 43 mkw.

- Wysokie zainteresowanie najemców, w tym nowych na polskim rynku marek oraz stopień komercjalizacji na poziomie 75 proc. potwierdzają, że Plac Unii to inwestycja wyjątkowa pod każdym względem - mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD. - Jesteśmy przekonani, że dzięki starannemu doborowi ciekawych marek, nasze centrum stanie się jednym z ulubionych miejsc zakupów warszawiaków - dodaje.

W sumie podpisanych zostało 13 nowych umów najmu na łączną powierzchnię ponad 1000 mkw. Pozostali nowi najemcy zajmą odpowiednio: Drogeria Hebe (sieć drogerii) - 300,1 mkw., Aga Flowers (kwiaciarnia) - 29,8 mkw., InMedio (sieć kiosków) - 23,1 mkw. oraz iSpot (elektronika) - 133,4 mkw. Ofertę gastronomiczno-usługową wzbogacą: Feel the Chill (sieć kawiarni oferująca mrożone jogurty) - 25,9 mkw., Subway (restauracja) - 47,7 mkw. oraz Nail Bar (salon kosmetyczny) - 53 mkw.

Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zostanie oddany do użytku jesienią 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA