PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wmurowano kamień węgielny pod centrum handlowe Vivo w Stalowej Woli

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 gru 2014 13:15

Wmurowano kamień węgielny pod centrum handlowe Vivo w Stalowej Woli

Spółka Immofinanz Group rozpoczęła w Stalowej Woli prace konstrukcyjne przy budowie kolejnego centrum handlowego pod marką Vivo. Kamień węgielny pod tę inwestycję został wmurowany w dniu dzisiejszym, w środę, w obecności Starosty Powiatu Stalowowolskiego, Janusza Zarzecznego. W uroczystości uczestniczyli także przedstawiciele Immofinanz Group, a także partnera tego projektu, spółki Acteeum Group, jak i generalnego wykonawcy, firmy Erbud.

REKLAMA

Nowe centrum handlowe - drugie realizowane pod marką Vivo - będzie miało około 32 tys. mkw. powierzchni najmu z łącznie ponad 80 sklepami. Immfinanz Group prowadzi tę inwestycję wraz ze spółką Acteeum Group, specjalistą w zakresie realizacji projektów handlowych (podział udziałów w projekcie: 86 proc. Immofinanz Group, 14 proc. Acteeum Group). Uruchomiono proces wynajmu powierzchni.

- Polska jest kluczowym rynkiem dla naszej ekspansji w sektorze detalicznym. Nasze pierwsze centrum handlowe Vivo, otwarte w Pile kilka tygodni temu, został bardzo dobrze przyjęte przez mieszkańców. Jesteśmy przekonani, że Vivo stanie się również nowym punktem na mapie zakupowej oraz rozrywkowej Stalowej Woli - wyjaśnił Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group.

- Dostrzegamy znaczne zainteresowanie ze strony najemców handlowych tą lokalizacją, stąd też spodziewamy się szerokiej i zrównoważonej mieszanki najemców - dodaje Zahetner.

Aktualnie na placu budowy przyszłego centrum handlowego pracuje około 50 osób, a realizowana faza wykopu przebiega z zgodnie z planem. Podobnie jest w przypadku robót ziemnych i budowy specjalnych słupów konstrukcyjnych, na których wykonawca będzie się skupiać w najbliższych tygodniach. W ramach planu w bieżącej fazie powstaną także konstrukcje stalowe oraz zainstalowane zostaną prefabrykowane kolumny.

Elementy wyróżniające koncepcję centrów handlowych Vivo obejmują 1-piętrową konstrukcję oraz duży nacisk położony na elementy związane z modą i rozrywką, z rozpoznawalnymi markami. Koncepcja ta jest przeznaczona dla miast o populacji pomiędzy 40 tys. a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem centrum obejmującym przynajmniej 200 tys. osób.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA