PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Wnętrze, które ma przykuwać uwagę? Oto Chaos

Wnętrze, które ma przykuwać uwagę? Oto Chaos
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2018 17:55

Marka Chaos by Marta Boliglova powstała z myślą o wyjątkowych kobietach, ceniących indywidualność. Olga Nijaki, która odpowiedzialna jest za projekt butiku, stworzyła wyjątkową przestrzeń, która charakteryzuje się przede wszystkim nowoczesnością i najlepszymi materiałami wykończeniowymi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2018 17:55

Butik znajduje się w wyjątkowym budynku Teatru Wielkiego, przy ul. Moliera 1 w Warszawie. Powierzchnia 100 mkw. podzielona została na dwie strefy. Pierwsza strefa ekspozycyjna obejmuje dwa pomieszczenia na parterze, salę główną oraz dwie obszerne, komfortowe przymierzalnie. Antresola stanowi odrębną przestrzeń, w której udało się wydzielić przestronne biuro projektantki, miejsce spotkań indywidualnych, magazyn oraz pomieszczenie socjalne wraz z łazienką. Dzięki spektakularnej, szklanej ścianie wnętrze nabrało finezyjnego i luksusowego wyglądu.

- Marta Boliglova miała konkretnie sprecyzowane wymagania, które potraktowałam jak wyzwanie. Szybko udało nam się obrać właściwy kierunek, gdyż obie uwielbiamy piękne wnętrza, ogromne znaczenie ma dla nas detal, a także przywiązujemy wagę do jakości wybieranych materiałów. Zależało nam na stworzeniu wyjątkowego miejsca na modowej mapie Warszawy, które oprócz sprzedażowego charakteru, pozwoli klientom na obcowanie z projektantem, co na pewno wyróżnia markę Chaos na tle innych marek -  mówi architektka Olga Nijaki.

Inwestorce bardzo zależało, aby wejście przykuwało uwagę, dlatego witrynę postanowiono pokryć lustrem, które w efektowny sposób mieni się w świetle, nadaje witrynie lekkości i wytwornego oblicza, przez co nie da się przejść obojętnie obok butiku.

- Rozpoczynając prace nad projektem, otrzymałam od inwestorki krótkie, bardzo sprecyzowane wytyczne, mianowicie – klasyka, elegancja, biel, szkło oraz marmur. Dodałam również drewno w wyjątkowym klasycznym, wersalskim wzorze. Dzięki sprecyzowanej charakterystyce wnętrza, udało mi się stworzyć projekt skrojony na miarę. Biel stała się tłem dla przepięknych kolekcji, sztukaterie w klasycznej wersji dodały wnętrzu elegancji, a moja autorska aranżacja lustrzanych schodów, którą nazwałam „diamentową ścianą” stanowi wisienkę na torcie w butiku i prowadzi do równie wspaniałego biura projektantki, które z kolei poprzedza miejsce indywidualnych spotkań - mówi architekt Olga Nijaki. - W momencie doboru elementów wykończeniowych byłyśmy zgodne co do wyboru zarówno koloru podłogi drewnianej, jak i wzoru marmuru. Inwestorce zależało na połączeniu tych dwóch materiałów, co doskonale wpisało się w moją wizję wnętrza – dodaje architektka.

Od początku inwestorka zaznaczyła, że złoto musi pojawić się w dodatkach, co dla architektki było dobrą wiadomością, ponieważ bardzo często w swoich realizacjach wykorzystuje ten właśnie kolor. Nie da się ukryć, że zawsze kojarzy się z czymś luksusowym, ponadto od razu wybrane zostały lampy i meble ekskluzywnej marki Eichholtz, gdzie w obecnym sezonie złoto króluje w detalach.

Lustra i tafle białego marmuru, uzupełniają szlachetne, dębowe kasetony, które miały dodać paryskiego szyku. Marmur, szkło, sztukateria, wszechobecna biel oraz drewno tworzą wyjątkowo szlachetną i spójną całość.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.20.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.