PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wola Park podsumowuje rok. Statystyki poszły w górę

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2018 12:00

Wola Park podsumowuje rok. Statystyki poszły w górę Wola Park

W 2017 r. w Wola Parku pojawiło się 11 nowych sklepów, 6 salonów przeszło rearanżację i rozbudowę. Odwiedzający korzystają z ofert 4 nowych punktów gastronomicznych i 3 nowych punktów usługowych. Łącznie Centrum przedłużyło umowy na około 6000 GLA. Grudzień zakończono z rekordowym 18 proc. wzrostem odwiedzalności.

REKLAMA

- Ubiegły rok był bardzo udany dla Wola Parku zarówno pod względem footfallu, jak i ilości podpisanych umów z najemcami. Ogromnym sukcesem jest dla nas liczba klientów, którzy pomimo budowy II linii metra chętnie nas odwiedzają. Grudzień zakończyliśmy z rekordowym poziomem odwiedzalności. W ostatnim miesiącu 2017 roku próg naszego Centrum przekroczyło aż o 18 proc. więcej osób niż w tym samym czasie w roku ubiegłym. Podpisaliśmy też umowy z nowymi markami premium: Pandora, Kazar i Tous. Łącznie otworzyło się u nas 18 nowych punktów, które cieszą się ogromną popularnością - mówi Dagmara Pozowska, dyrektor centrum handlowego Wola Park

Portfolio centrum handlowego powiększyło się o nowe marki z sektora beauty. Do grona najemców dołączyły marki oferujące biżuterię - Ania Kruk i Pandora. Poszerzona została także oferta z sektora kosmetycznego. Centrum powiększyło swoją ofertę o takie znane brandy jak Urban SPA, salon kosmetyczny Elle Manicure, salon fryzjerski Camille Alban czy stoisko z akcesoriami do manicure i pedicure Neonail. Portfolio Wola Parku wzbogaciło się także o sklep z suplementami diety i odżywkami Triceps.pl, sklep Sunlovers - oferujący okulary, torby i akcesoria dla kobiet i mężczyzn oraz salon Villeroy&Boch.

2017 rok to także czas remontów lokali w Wola Parku. W tym czasie swoje salony powiększyły trzy marki. Sklep CCC został rozbudowany i obecnie zajmuje ponad dwukrotnie większy metraż. Większą powierzchnię zajął także salon Mohito oraz sklep z asortymentem dla dzieci Smyk. - W nowych odsłonach powróciły także sklepy Bytom i Rossmann oraz Time for wax. Rearanżacje sprawiły, że lokale nabrały nowego charakteru, a zakupom sprzyja przyjazna atmosfera. Coraz więcej najemców powiększa swoje lokale przynajmniej do 100 mkw. Ten trend był mocno zauważalny w minionym roku w naszym centrum. Wiemy już, że powierzchnię najmu planują zwiększyć także kolejni wynajmujący m.in. Diverse i Medicine - mówi Dagmara Pozowska, dyrektor centrum handlowego Wola Park

Warta uwagi jest też powiększająca się oferta gastronomiczna: Cukiernia Sowa, francuska Piekarnia Vincent, Magia d’Italia, czy Czas na herbatę.

Wola Park oferuje kompleksową ofertę usług. Jest też miejscem, w którym można pracować. To za sprawą działającej strefy co-workingowej. Wspomniana strefa swoją popularność zawdzięcza przyjaznej aranżacji - są w niej wygodne stoły i fotele, oraz wyposażeniu we wszystkie niezbędne sprzęty do pracy takie jak: bezpłatne wifi, ładowarki czy drukarka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.