PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wroclavia otwarta w wielkomiejskim stylu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 17 paź 2017 17:44

Wroclavia otwarta w wielkomiejskim stylu Wroclavia, mat.pras.

Unibail-Rodamco ogłasza otwarcie Wroclavii. Nowe centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu Wrocławia wnosi nowy standard usług, innowacyjną architekturę i atmosferę sprzyjającą zakupom i rozrywce.

REKLAMA

- Wroclavia – zlokalizowana w samym sercu miasta, które słynie ze znakomitego połączenia tradycji z nowoczesnością – realizuje przyświecający Unibail-Rodamco cel jakim jest stworzenie unikalnego, dostosowanego do potrzeb projektu, który wykorzystuje całe nasze międzynarodowe doświadczenie w dziedzinie najwyższej jakości zakupów. Wroclavia oferuje mieszkańcom Dolnego Śląska najlepszą w swej klasie jakość obsługi, wyjątkowy nastrój i liczne wydarzenia specjalne. Głęboko wierzymy, że będzie to dla naszych gości naprawdę niezwykłe miejsce – mówi Arnaud Burlin, dyrektor zarządzający Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

Miejsce spotkań i rozrywki: Grand Kitchen, Cinema City, Fikołki

Nowe centrum handlowe Wrocławia zostało stworzone, by spełnić wieloaspektowe oczekiwania klientów: prawie jedną piątą powierzchni Wroclavii przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie zajmujących ponad 4 tys. mkw. całorocznych zielonych tarasów, goście będą mogli odkryć ciekawie zaaranżowaną, przestronną strefę Grand Kitchen. To miejsce, gdzie można się delektować najlepszymi potrawami z całego świata, serwowanymi przez międzynarodowe i lokalne restauracje. Grand Kitchen jest idealnym miejscem dla miłośników dobrej kuchni, odpowiednim zarówno na wspólny rodzinny obiad, jak i spotkania biznesowe, czy towarzyskie. Tuż obok Grand Kitchen znajduje się jedyne w Polsce kino, które w 20 klimatyzowanych salach oferuje tak szerokie spektrum rozrywki (m.in. z pierwszą w mieście salą IMAX®). Nowe centrum handlowe Wroclavia zaprasza również wszystkie dzieci, które mogą przyjemnie spędzić czas w sali zabaw Fikołki.

Premiery rynkowe, sklepy flagowe i popularne sieci

Na 64 tys. mkw. powierzchni Wroclavii znajduje się 181 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Najemcy zostali dobrani wyjątkowo starannie, dzięki czemu na gości czeka doskonała oferta, która odpowiada zróżnicowanym potrzebom.

Znane marki, które były nieobecne w mieście przed otwarciem Wroclavii, to m.in. Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden, czy Estée Lauder.

Wśród pozostałych najemców znajdują się najpopularniejsze sieci odzieżowe prezentujące pełne spektrum swoich marek: polska grupa LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp) oraz międzynarodowa grupa Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius). Flagowe sklepy otworzą we Wroclavii m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. W centrum znajdą się też liczne sklepy z biżuterią, bielizną i kosmetykami oraz oferta spożywcza, sportowa, wnętrzarska i multimedialna.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA