PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wroclavia otwarta w wielkomiejskim stylu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 17 paź 2017 17:44

Wroclavia otwarta w wielkomiejskim stylu Wroclavia, mat.pras.

Unibail-Rodamco ogłasza otwarcie Wroclavii. Nowe centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu Wrocławia wnosi nowy standard usług, innowacyjną architekturę i atmosferę sprzyjającą zakupom i rozrywce.

REKLAMA

- Wroclavia – zlokalizowana w samym sercu miasta, które słynie ze znakomitego połączenia tradycji z nowoczesnością – realizuje przyświecający Unibail-Rodamco cel jakim jest stworzenie unikalnego, dostosowanego do potrzeb projektu, który wykorzystuje całe nasze międzynarodowe doświadczenie w dziedzinie najwyższej jakości zakupów. Wroclavia oferuje mieszkańcom Dolnego Śląska najlepszą w swej klasie jakość obsługi, wyjątkowy nastrój i liczne wydarzenia specjalne. Głęboko wierzymy, że będzie to dla naszych gości naprawdę niezwykłe miejsce – mówi Arnaud Burlin, dyrektor zarządzający Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

Miejsce spotkań i rozrywki: Grand Kitchen, Cinema City, Fikołki

Nowe centrum handlowe Wrocławia zostało stworzone, by spełnić wieloaspektowe oczekiwania klientów: prawie jedną piątą powierzchni Wroclavii przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie zajmujących ponad 4 tys. mkw. całorocznych zielonych tarasów, goście będą mogli odkryć ciekawie zaaranżowaną, przestronną strefę Grand Kitchen. To miejsce, gdzie można się delektować najlepszymi potrawami z całego świata, serwowanymi przez międzynarodowe i lokalne restauracje. Grand Kitchen jest idealnym miejscem dla miłośników dobrej kuchni, odpowiednim zarówno na wspólny rodzinny obiad, jak i spotkania biznesowe, czy towarzyskie. Tuż obok Grand Kitchen znajduje się jedyne w Polsce kino, które w 20 klimatyzowanych salach oferuje tak szerokie spektrum rozrywki (m.in. z pierwszą w mieście salą IMAX®). Nowe centrum handlowe Wroclavia zaprasza również wszystkie dzieci, które mogą przyjemnie spędzić czas w sali zabaw Fikołki.

Premiery rynkowe, sklepy flagowe i popularne sieci

Na 64 tys. mkw. powierzchni Wroclavii znajduje się 181 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Najemcy zostali dobrani wyjątkowo starannie, dzięki czemu na gości czeka doskonała oferta, która odpowiada zróżnicowanym potrzebom.

Znane marki, które były nieobecne w mieście przed otwarciem Wroclavii, to m.in. Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden, czy Estée Lauder.

Wśród pozostałych najemców znajdują się najpopularniejsze sieci odzieżowe prezentujące pełne spektrum swoich marek: polska grupa LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp) oraz międzynarodowa grupa Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius). Flagowe sklepy otworzą we Wroclavii m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. W centrum znajdą się też liczne sklepy z biżuterią, bielizną i kosmetykami oraz oferta spożywcza, sportowa, wnętrzarska i multimedialna.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA