PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Wrocław Fashion Outlet z dużym wzrostem

Wrocław Fashion Outlet z dużym wzrostem
Wrocław Fashion Outlet
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 sie 2019 09:38

Wrocław Fashion Outlet podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc je dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży względem 2018 roku i utrzymującym się trendem wzrostu odwiedzalności klientów.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 sie 2019 09:38

– Pomimo mniejszej liczby handlowych niedziel, nasi najemcy, również dzięki udanej współpracy z zespołem VIA Outlets w Polsce, konsekwentnie utrzymują wzrosty sprzedaży. Od stycznia do czerwca ta wzrosła o ponad 11 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie odwiedziło nas niemal 1,2 mln klientów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

To efekt pozytywnych zmian w centrum. W pierwszym półroczu na Granicznej 2 we Wrocławiu otwarto outletowy salon włoskiej marki Trussardi, a także restaurację Wasabi Sushi. W nowych lokalizacjach, w najnowszych konceptach, otworzyły się również marki Triumph, Zdrowa Stópka czy Kazar. – O naszej pozycji biznesowej świadczy nie tylko pełna komercjalizacja obiektu, ale również przedłużenia współpracy z naszymi wieloletnimi partnerami biznesowymi – podkreśla Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław Fashion Club już działa

W czerwcu we wrocławskim outlecie wystartował także nowy program lojalnościowy dla klientów: "Wrocław Fashion Club". – To rozwiązanie, które z powodzeniem działa już w innych centrach zarządzanych przez VIA Outlets. Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji chcieliśmy podarować klientom Wrocław Fashion Outlet możliwość skorzystania z dodatkowych zniżek i korzyści, jakie oferuje program – przekonuje Aleksandra Perz. Podkreśla także, że wdrożenie programu lojalnościowego to kolejny etap realizacji strategii biznesowej koncentrującej się na oczekiwaniach klientów i partnerów biznesowych. – Dzięki Fashion Club nasi klienci mogą wypracować dodatkowy rabat i korzystać z atrakcyjnych ofert dodatkowych. Udział sklepów w projekcie przekłada się na realne wzrosty wyników, w tym m.in. wartości koszyka zakupowego średnio o 30 proc. - informuje.

Zmiany w przestrzeni z myślą o klientach

We Wrocław Fashion Outlet zmienia się nie tylko podejście do zarządzania relacjami z klientem, ale także przestrzeń, która ma jeszcze bardziej sprzyjać zakupom i budowaniu tzw. positive customer experience. Dobiega końca modernizacja części wspólnych centrum: m.in. funkcjonuje już nowy punkt informacyjny, zainstalowano zewnętrzne, prostopadłe do korytarzy logotypy najemców, przebudowano wejście główne, zainstalowano dekoracyjne oświetlenie, wymieniono wszystkie wyspy, zbudowano 15 nowych stref relaksu dla klientów, a także wybudowano nowy budynek połączony z obiektem, w którym znajdzie się plac zabaw dla najmłodszych klientów.

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS. To fundusz private equity, utworzony w 2014 roku w celu pozyskania istniejących europejskich centrów outletowych i wzmocnienia ich wyników w celu zapewnienia udziałowcom wysokiego zwrotu inwestycji. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 260 000 mkw. powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.165.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.