PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wybór operatora spożywczego musi być spójny z pozycjonowaniem centrum handlowego

  • Property News
  • 03 paź 2013 16:09

Operator sieci spożywczej jest bardzo ważnym elementem w budowaniu pozycji centrum handlowego i przyciąganiu klientów, jednak dobór typu sklepu spożywczego powinien być spójny z pozycjonowaniem centrum - uważa Marta Machus-Burek, dyrektor strategii handlowych, Colliers International.

REKLAMA

- Na polskim rynku operator spożywczy od zawsze odgrywał bardzo ważną rolę w przyciąganiu klientów do centrum handlowego, jak również budowaniu jego atrakcyjności rynkowej. Na rynkach zachodnich funkcjonują centra handlowe bez operatorów spożywczych, ale w Polsce jest to bardzo ważny element - mówi Marta Machus-Burek.

Zaznacza jednak, że bardzo ważną rolę odgrywa różnicowanie operatora spożywczego. Sieci handlowe funkcjonują w różnych formatach, jak np. hipermarkety, czy supermarkety, które również zmieniają się w kierunku supermarketu klasy premium, czy supermarketu dyskontowego.

- Dobór typu operatora spożywczego powinien być spójny z założeniami i pozycjonowaniem samego centrum handlowego. Połączenie tych dwóch założeń odegra najlepszą rolę w przyciąganiu klientów i budowaniu centrum - mówi Marta Machus-Burek.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA