PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wycieczka do Posnanii - wirtualna i w realu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 wrz 2015 16:46

Wycieczka do Posnanii - wirtualna i w realu

W ostatnią niedzielę września pierwsi mieszkańcy stolicy Wielkopolski mieli okazję zobaczyć budowę Posnanii od środka i poznać szczegóły prowadzonych prac.

REKLAMA

Pierwszych stu gości odwiedziło już Posnanię. Skorzystali oni z organizowanych Drzwi Otwartych i zaproszenia inwestora, firmy APSYS. Zwiedzający mogli zobaczyć „od środka” największy w Europie plac budowy, gdzie realizowana jest inwestycja warta ponad 300 mln euro (1,2 mld zł). Dzięki specjalnej aplikacji i goglom Oculus Rift zwiedzający mogli odbyć wirtualny spacer po przyszłym centrum Posnania.

Inwestycja jest na etapie ukończenia prac żelbetowych budynku.  - Prace trwają już 14 miesięcy, mamy za sobą 2 mln godzin pracy – mówi Jacek Grzegorzewicz, dyrektor projektu. - Codziennie pracuje około 1,2 tys. osób, a w momentach najbardziej intensywnych będzie nawet około 7 tys. – dodaje.

Zaangażowana jest również grupa alpinistów, która zawiesza siatki umożliwiające bezpieczną pracę tym, którzy pracują na wysokości. Do tej pory przy budowie Centrum wykorzystano ok. 140 tys. m3 betonu i 18 tys. ton stali zbrojeniowej.

- Dużym wyzwaniem będzie montaż 8 metrowych witryn, z których każda waży ok. 1,5 tony - mówi Krzysztof Tekielak, dyrektor projektu ze strony generalnego wykonawcy, firmy Eiffage Polska. - Witryny przyjadą z niemieckiej huty szkła, która jako jedyna w Europie zajmuje się produkcją tak wielkich tafli szklanych – dodaje.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA