PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Wydatki klientów polskich centrów Newbridge rosną dwucyfrowo

Wydatki klientów polskich centrów Newbridge rosną dwucyfrowo
fot. Newbridge
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 maj 2019 09:37

Rosną wydatki klientów centrów handlowych Newbridge Poland, wynika z danych za I kwartał 2019 roku. Przybywa tam także nowych najemców, a obecni notują wzrost obrotów i to pomimo większej liczby niedziel niehandlowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 maj 2019 09:37

Najemcy centrów handlowych Czyżyny w Krakowie, Bielawy w Toruniu i Guliwer w Łodzi mają powody do zadowolenia. We wszystkich trzech obiektach należących do Newbridge Poland wzrastają wydatki zakupowe klientów przypadające na jedną osobę. Tylko w I kwartale 2019 roku versus I kwartał 2018 wzrosły one średnio aż o 13 proc.

Najwięcej w sklepach zostawiają klienci w Łodzi. Tam wydatki na zakupy pojedynczego klienta zwiększyły w pierwszym kwartale niemal o 18 proc. Robiący zakupy w Bielawach wydali z kolei aż o 7,5 proc. więcej niż w tym samym czasie rok temu. Krakowskie centrum zanotowało natomiast wzrost sięgający blisko 13,5 proc.

Zdaniem Elwiry Pyrkowskiej, Asset Managera w Newbridge Poland, za pozytywnym trendem w centrach należących do inwestora stoi kilka czynników. - Obiekty Newbridge mają dziś silną pozycję na lokalnych rynkach. To centra sąsiedzkie, niezwykle mocno osadzone, z dobrze skomponowaną, kompaktową ofertą, która dopasowana jest zarówno do rynku, różnych potrzeb klienta, ale przede wszystkim do jego portfela – mówi.

- To sprawia, że nasze centra są chętnie wybierane przez różne pokolenia, zarówno na duże weekendowe zakupy, jak również na codzienny szybki shopping. Format convenience sprawia natomiast, że satysfakcjonujące zakupy zrobią u nas osoby szukające dobrej oferty spożywczej, wyposażenia wnętrz, usług, ale też mody czy zdrowia i urody – dodaje Pyrkowska.

Zmiany już procentują

Duży wpływ na notowane ostatnio wyniki ma zmieniające się otoczenie zakupowe. Od ponad roku właściciel obiektów mocno inwestuje w ich modernizację. Od wymiany całej posadzki w Bielawach, poprzez nowoczesne strefy food court oraz strefy relaksu w  Czyżynach i Bielawach, kończąc na placu zabaw dla dzieci w Krakowie.

- Nasze centra nieustannie się zmieniają, zarówno wizualnie, jak i w tenant miksie. Tym samym dopasowują się zarówno do oczekiwań współczesnego konsumenta, jak i do potrzeb klienta na lokalnym rynku. Coraz ciekawsza oferta i bardziej komfortowe otoczenie zachęcają z kolei do dłuższych i częstszych zakupów - mówi Pyrkowska.

Więcej wydają, obroty rosną

Rosnące wydatki pojedynczego klienta nie pozostają bez wpływu na obroty w 3 centrach Newbridge. Te również w I kwartale 2019 roku w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem wzrosły średnio ok. 3 proc. i to pomimo większej liczy niedziel niehandlowych.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.124.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.