PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Wyjątkowa obsługa w Galerii Krakowskiej

Wyjątkowa obsługa w Galerii Krakowskiej
fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lis 2017 12:15

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w okresie przedświątecznym w Galerii Krakowskiej każdy będzie mógł skorzystać z usług doradcy prezentowego oraz bellboy’a, który pomoże nosić zakupy. Wyjątkowa obsługa startuje w najbliższy piątek i potrwa aż do 23 grudnia.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lis 2017 12:15

Akcja Wyjątkowa obsługa ma umilić zakupy i pomóc klientom w podjęciu decyzji dotyczącej świątecznych prezentów. W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie w dniach 1-6 grudnia, 8-10 grudnia oraz 15-23 grudnia na terenie Galerii Krakowskiej pojawią się doradcy zakupowi. Ich stanowiska zlokalizowane będą na każdym poziomie od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 – 19.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 11.00 - 19.00.

Najpierw przeprowadzą wywiad z klientem, następnie zaprezentują pomysły na idealne prezenty oraz podpowiedzą, w którym sklepie w Galerii można dany produkt kupić. Dodatkowo doradca może zaprowadzić klienta do wybranego salonu i pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. W przypadku, gdy pracownicy sklepu nie posługują się językiem, w którym mówi klient, również może on liczyć na wsparcie doradcy. Aby skorzystać z takiej pomocy, należy skontaktować się telefonicznie z personelem akcji Wyjątkowa obsługa i poprosić o przysłanie osoby posługującej się jednym z oferowanych języków: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim, rosyjskim czy ukraińskim.

Na terenie Galerii Krakowskiej w dniach 1-6 grudnia, 8-10 grudnia oraz 15-23 grudnia w godz. 15.00 – 20.00 będzie można skorzystać z pomocy bellboy’ów, którzy chętnie zaniosą świąteczne zakupy do samochodu klienta – to wszystko całkowicie bezpłatnie. Usługa Wyjątkowa Obsługa jest bezpłatna.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.23.176.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.