PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wyniki Burger King lepsze od prognoz

  • www.portalspozywczy.pl
  • 13 lut 2014 16:42

Sprzedaż Burger Kinga w roku 2013 wzrosła globalnie o 0,5 proc. Zysk EBITDA wzrósł w tym okresie o 10 proc. do poziomu 665,6 mln dol., a dochód netto względem 2012 wzrósł niemal dwukrotnie i wyniósł 233,7 mln dol. W ciągu minionych 12 miesięcy sieć Burger King na całym świecie powiększyła się o 670 nowych restauracji, w tym o 329 w regionie obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę - poinformowała spółka w raporcie podsumowującym rok 2013.

REKLAMA

W czwartym kwartale 2013 r. sprzedaż Burger Kinga wzrosła globalnie o 1,7 proc., przy prognozowanym wzroście na poziomie 1,3 proc. Sprzedaż w restauracjach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie wzrosła o 0,2 proc., w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki o 3,3 proc., w regionie Ameryki Łacińskiej i Karaibów o 1,8 proc., a w regionie Azji i Pacyfiku o 6,2 proc., dzięki rekordowym wynikom w Australii i Korei Południowej.

Dochód netto Burger Kinga w ostatnim kwartale minionego roku wyniósł 66,8 mln dolarów, w porównaniu z 48,6 mln dolarów w analogicznym okresie przed rokiem. W samym tylko czwartym kwartale ubiegłego roku sieć Burger King powiększyła się o 408 lokali.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA