PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wyróżniasz się z tłumu? Poznań City Center to zauważy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 sty 2016 10:48

Wyróżniasz się z tłumu? Poznań City Center to zauważy Akcja PCC 360

Poznań City Center organizuje nową akcję. Projekt "PCC 360 stopni" ma pokazać różnorodność Poznaniaków.

REKLAMA

W styczniu ruszyła akcja „PCC 360 stopni”, której głównym celem jest pokazanie różnorodności poznaniaków, stworzenie przeglądu osobistości odwiedzających Poznań City Center. Co drugi czwartek w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, stylistka: Basią Józefiak wraz z fotografem: Darkiem Myszkowskim będą wybierać najciekawiej ubranych gości Galerii. Każda z osób, która zostanie sfotografowana, pojawi się w galerii zdjęć prezentowanej na oficjalnym Facebookowym profilu Poznań City Center, dzięki czemu będzie brała udział w konkursie na like.

Następnie dwie osoby, z największą ilością głosów (like`ów) z danej akcji wygrają bon o wartości 50 zł do zrealizowania w PCC. Dodatkowo spośród zwycięzców tygodni w danym miesiącu – eksperci modowi będą wybierać dwa typy miesiąca, którzy dodatkowo otrzymają bon o wartości 200 zł, a ich wizerunki będą opublikowane w wydaniu drukowanym poznańskiej Gazety Wyborczej, a także Metrocafe. Do akcji „PCC 360 stopni” organizatorzy będą zapraszać również lokalnych blogerów, dziennikarzy modowych, stylistów, którzy swoim profesjonalnym okiem będą wyłapywać ciekawe osobowości.

- Głównym celem akcji jest pokazanie poznaniaka przez pryzmat jego osobowości, pasji, zainteresowań, ciekawych aktywności - nie chodzi tylko o motyw modowy. Ważnym jest dla nas pokazanie różnorodności naszych klientów – dodaje Norbert Fijałkowski, dyrektor centrum.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie limitowanego albumu z sylwetkami 24 zwycięzców z poszczególnych miesięcy. Dodatkowo zostanie utworzona promowana, galeria zdjęć 24 wygranych na oficjalnym profilu na Facebooku Poznań City Center, gdzie przez 2 tygodnie po zakończeniu 1. edycji akcji będzie można oddawać głosy (like). Osoba, która zwycięży stanie się „twarzą PCC”, a jej wizerunek zostanie wykorzystany w kampaniach reklamowych centrum w roku 2017.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA