PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wyróżniasz się z tłumu? Poznań City Center to zauważy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 sty 2016 10:48

Wyróżniasz się z tłumu? Poznań City Center to zauważy Akcja PCC 360

Poznań City Center organizuje nową akcję. Projekt "PCC 360 stopni" ma pokazać różnorodność Poznaniaków.

REKLAMA

W styczniu ruszyła akcja „PCC 360 stopni”, której głównym celem jest pokazanie różnorodności poznaniaków, stworzenie przeglądu osobistości odwiedzających Poznań City Center. Co drugi czwartek w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, stylistka: Basią Józefiak wraz z fotografem: Darkiem Myszkowskim będą wybierać najciekawiej ubranych gości Galerii. Każda z osób, która zostanie sfotografowana, pojawi się w galerii zdjęć prezentowanej na oficjalnym Facebookowym profilu Poznań City Center, dzięki czemu będzie brała udział w konkursie na like.

Następnie dwie osoby, z największą ilością głosów (like`ów) z danej akcji wygrają bon o wartości 50 zł do zrealizowania w PCC. Dodatkowo spośród zwycięzców tygodni w danym miesiącu – eksperci modowi będą wybierać dwa typy miesiąca, którzy dodatkowo otrzymają bon o wartości 200 zł, a ich wizerunki będą opublikowane w wydaniu drukowanym poznańskiej Gazety Wyborczej, a także Metrocafe. Do akcji „PCC 360 stopni” organizatorzy będą zapraszać również lokalnych blogerów, dziennikarzy modowych, stylistów, którzy swoim profesjonalnym okiem będą wyłapywać ciekawe osobowości.

- Głównym celem akcji jest pokazanie poznaniaka przez pryzmat jego osobowości, pasji, zainteresowań, ciekawych aktywności - nie chodzi tylko o motyw modowy. Ważnym jest dla nas pokazanie różnorodności naszych klientów – dodaje Norbert Fijałkowski, dyrektor centrum.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie limitowanego albumu z sylwetkami 24 zwycięzców z poszczególnych miesięcy. Dodatkowo zostanie utworzona promowana, galeria zdjęć 24 wygranych na oficjalnym profilu na Facebooku Poznań City Center, gdzie przez 2 tygodnie po zakończeniu 1. edycji akcji będzie można oddawać głosy (like). Osoba, która zwycięży stanie się „twarzą PCC”, a jej wizerunek zostanie wykorzystany w kampaniach reklamowych centrum w roku 2017.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA