PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wyścigi reniferów w centrach Balmain

  • Autor: Propertynews.pl
  • 25 lis 2015 09:46

Wyścigi reniferów w centrach Balmain Logo gry

W dwóch centrach handlowych zarządzanych przez Balmain Property Management: Centrum Handlowym Aura Centrum w Olsztynie i Centrum Galardia w Starachowicach ruszyła przedświąteczna kampania pro-sprzedażowa. Dzięki niej klienci mogą wziąć udział w wyścigu reniferów.

REKLAMA

Przystąpić do gry mogą wszyscy, którzy zarejestrują się na specjalnej stronie i utworzą na niej swojego awatara – wirtualnego renifera. Rejestracja jest także możliwa u hostess, na specjalnych, reniferowych stoiskach, które stanęły na pasażach Aura Centrum i Centrum Galardia.

Na potrzeby zabawy stworzona została także specjalna, bezpłatna reniferowa aplikacja przystosowana do systemu operacyjnego Android o nazwie Aura/Galardia Wyścig Reniferów, którą można pobrać ze sklepu Google Play.

Sama rejestracja nie wystarczy. Aby wirtualny renifer przesuwał się w wyścigu trzeba będzie mu w tym pomóc robiąc zakupy we wskazanych centrach w okresie trwania promocji, tj. od 23 listopada do 12 grudnia br.Każdy kolejny zakup, zarejestrowany przy stoisku w Aura Centrum lub Centrum Galardia będzie premiowany unikalnym kodem adekwatnym do wartości zakupów. Po wprowadzenie kodu (w centrum, z pomocą hostess lub korzystając z własnego laptopa, tabletu, komórki) nasz renifer przesunie się o kilka mil naprzód w wyścigu. Im wyższe i częstsze zakupy, tym szybciej pobiegnie nasz renifer i tym większe będą postępy w grze.

- Wyścig reniferów to kolejna nowatorska kampania pro-sprzedażowa, którą realizujemy na terenie zarządzanych przez nas centrów handlowych. Dzięki zaprojektowanej grze on-line doskonale łączy ona w sobie świat realny z wirtualnym wykorzystując wielokanałowość narzędzi i komunikacji. Marketing centrów handlowych musi otwierać się na nowości, aby nieustannie zapewniać klientom nowe wrażenia wspierające sprzedaż. Nagradzanie za zakupy, ciekawy pomysł i dobre wykonanie – to najważniejsze składowe dobrze przeprowadzonej kampanii promocyjnej – mówi Dominik Piwek, dyrektor ds. marketingu w Balmain Property Management.

Ważnym elementem zabawy jest także stworzenie listy upragnionych świątecznych prezentów o wartości do 5000 zł i zarejestrowanie jej on-line. 3 pierwsze renifery, które dobiegną do mety w każdym z centrów będą miały możliwość zrealizowania swoich marzeń do kwoty kolejno 5000 zł, 2500 zł i 1000 zł. Na dalsze 47 reniferów, czekać będą żywe, 1,5 metrowe choinki do odbioru w obu galeriach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA