PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wystarczy szablon, woda i wysokie ciśnienie. Zaspa ma pomysł na komunikację z klientem

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 maj 2016 15:34

Wystarczy szablon, woda i wysokie ciśnienie. Zaspa ma pomysł na komunikację z klientem Galeria Zaspa, mat. prasowe

„Dzień dobry sąsiedzie. Miłego dnia!” – między innymi takie napisy na chodnikach codziennie witają mieszkańców dzielnicy Zaspa. Wszystko za sprawą Galerii Zaspa, która po modernizacji w niestandardowy sposób postanowiła zaprosić klientów do swoich nowych wnętrz.

REKLAMA

Graffiti mieszczące się na chodnikach dzielnicy Zaspa to tzw. czyste graffiti. Technika ta polega na tworzeniu napisów oraz grafik w przestrzeni miejskiej za pomocą szablonu, wody oraz urządzenia wysokociśnieniowego. Umieszczenie komunikatu jest możliwe ponieważ powierzchnie chodników są w naturalny sposób zabrudzone, dzięki temu na czyszczonych płytach chodnikowych, kostce brukowej czy asfalcie tworzy się kontrast z przygotowanym komunikatem. Technika nie uszkadza nawierzchni i nie ingeruje w nią oraz jest całkowicie zgodna z prawem.  

- Wybraliśmy tę metodę komunikacji, ponieważ zależało nam na przywitaniu się z mieszkańcami dzielnicy w ciekawy i oryginalny sposób. Chcieliśmy postawić na nieinwazyjne przekazy, a także nawiązać do słynącej z murali stylistyki panującej w dzielnicy. Uznaliśmy, że ekologiczne graffiti będzie idealnym sposobem na kontakt z mieszkańcami  – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park.

Celem akcji, było stworzenie haseł, które nie tylko będą promować centrum, ale również wpłyną pozytywnie na codzienne życie mieszkańców dzielnicy i będą stanowiły dla nich wartość dodaną. W ten sposób powstało ponad 30 czystych komunikatów, które zachęcają do segregacji śmieci, zatrzymania się przed wejściem na ulicę czy rozejrzenia się przy przejściu dla pieszych. Dodatkowo przy placach zabaw dla dzieci, dzięki wyczyszczonemu szablonowi można zagrać w klasy.

Za realizację projektu odpowiadała firma Green Contrast.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA