PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wystartowało dziewiąte centrum handlowe Dekada

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 lip 2014 08:31

Wystartowało dziewiąte centrum handlowe Dekada

Dekada Brodnica - dziewiąte centrum handlowe typu convenience, które zrealizowała spółka Dekada Realty, i zarazem trzecie, które jest zintegrowane z nowoczesnym dworcem autobusowym – zostało otwarte. W ofercie obiektu znajdują się takie marki, jak Neonet, Rossmann, CCC, Ray Obuwie i Apteka Arnika.

REKLAMA

Dekada Brodnica jest zintegrowanym centrum komunikacyjno-handlowym. Nowoczesny dworzec autobusowy obejmuje 4 zadaszone stanowiska odjazdowe oraz poczekalnię dla podróżnych wraz z kasami biletowymi i punktem informacyjnym. Węzeł komunikacyjny jest połączony z częścią handlową obiektu, w której funkcjonują marki takie jak: sieciowy elektromarket Neonet, supermarket drogeryjny Rossmann, sklepy obuwnicze CCC i Ray Obuwie oraz Apteka Arnika.

- Ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo supermarketu Kaufland, zrezygnowaliśmy z wprowadzania do obiektu operatora spożywczego, w przeciwieństwie do tego jak to miało miejsce przy poprzednich realizacjach Dekady. Projekt od początku cieszył się dużym zainteresowaniem sieci handlowych i w krótkim czasie osiągnął 100 proc. poziom komercjalizacji - mówi Radosław Gadomski, Commercial Director BOIG Property Consulting, odpowiedzialny za wynajem powierzchni handlowej w obiekcie.

Dekada Brodnica dzięki swojemu usytuowaniu - w centrum miasta, u zbiegu ulic Sądowej i Sienkiewicza - obejmuje zasięgiem 75 tys. mieszkańców Brodnicy i powiatu brodnickiego. Dodatkowo, sąsiedztwo dworca autobusowego oraz drogi krajowej nr 15, spowoduje, że centrum stanie się kluczową lokalizacją handlową z punktu widzenia całego regionu.

Pierwsza tego typu inwestycja spółki Dekada Realty została otwarta w Myślenicach w 2011 roku, kolejna - w marcu b.r. w Nowym Targu. Oba obiekty od początku swojego istnienia notują stałą, wysoką odwiedzalność. Dekada Realty realizuje obecnie kolejne podobne centra handlowe, połączone z dworcami autobusowymi - m.in. w Ciechanowie, którego otwarcie zaplanowane jest na drugą połowę przyszłego roku.

- Sukces Dekady w Myślenicach oraz Nowym Targu przekonał nas, że warto inwestować w tworzenie zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych. Obydwa obiekty są skomercjalizowane w 100 proc. i utrzymują odwiedzalność na poziomie 120 tys. osób miesięcznie - mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.

- Taki format centrum handlowego idealnie sprawdza się w mniejszych miejscowościach. Dekada to centrum handlowe typu convenience - czyli „wygodne", przeznaczone do szybkich zakupów, które można zrobić przy okazji, np. po drodze z pracy albo ze szkoły, lub czekając na autobus - uzupełnia A. Walczak.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA