PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wyższa sprzedaż? Factory ma na to sposób

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 maj 2016 13:08

Wyższa sprzedaż? Factory ma na to sposób Factory Kraków

Dopasowanie oferty centrum handlowego do klienta to szereg działań począwszy od akcji marketingowych, przez rekomercjalizację aż po nowe inwestycje. Skutecznie zrealizowany proces pozwoli na wyższą odwiedzalność i lepsze wyniki najemców.

REKLAMA

W centrach Factory w całej Polsce, w pierwszym kwartale tego roku, otwarto dziewięć nowych butików wyprzedażowych. W Poznaniu klientów zaprosił outletowy pop-up store jeansowej marki Big Star i salon mody męskiej Bytom w odświeżonych i większych przestrzeniach. We Wrocławiu, w obniżonych cenach, dostępne są popularne sportowe buty New Balance i kosmetyki Ziaja. Factory Ursus zaprasza do nowych sklepów z butami Sketchers, dziecięcymi ubraniami Coccodrillo i bielizną marki Etam. 

W krakowskim Factory swój sklep wyprzedażowy otworzyło English Home, specjalizujące się w tekstyliach domowych. W Futura Parku, klientów zaprasza kawiarnia Furore.

W maju Factory Poznań udostępni klientom outletowy salon Aldo z popularnymi butami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W czerwcu w Factory Annopol otwarty zostanie butik modowy Tatuum, natomiast Factory Wrocław zaprosi do salonu Marc O’Polo.

- Zgodnie ze strategią marketingową Factory, pracujemy nad ciągłym wzbogacaniem portfolio marek dostępnych w naszych centrach outlet – podkreśla Monika Olejnik-Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe w Neinver. 

Widoczny wzrost parametrów sprzedażowych we wszystkich miastach, gdzie obecne jest Factory, to efekt dobrze zaplanowanych działań, kierowanych zarówno do najemców jak i klientów robiących zakupy – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director w Neinver.

- W pierwszym kwartale tego roku, centra outlet Factory odwiedziło 7 procent klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zanotowaliśmy również 11- procentowy wzrost sprzedaży - podsumowuje

W centrach outlet, zarządzanych przez Neinver, uruchomiony został specjalny program, skierowany do właścicieli i pracowników butików – Factory Challenge. Jego zadaniem jest sprawna komunikacja między zarządcą centrum i najemcami oraz wzajemne motywowanie do podwyższania jakości obsługi klientów. Factory konsekwentnie informuje też o swojej ofercie na zewnątrz - w kampaniach reklamowych oraz podczas akcji specjalnych w centrach miast i w internecie.

Rabaty, beacony i Factory Fashion Capsule

Obecna już w poprzednich latach wielka akcja rabatowa Factory z Qpony.pl zostanie wsparta przez mobilną aplikację na telefony oraz instalację beaconów we wszystkich centrach. Multimedialne komunikatory będą informować klientów znajdujących się wewnątrz czy przejeżdżających w okolicy, o przygotowanych promocjach i ofertach specjalnych.

W Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu ruszył Factory Fashion Capsule. To seria miejskich eventów z mobilnym showroomem najemców Factory oraz poradami stylistów i znawców obowiązujących trendów.  

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA