PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wyższe przychody sieci Redan

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 mar 2015 10:04

O 3 proc. do 35 mln zł wzrosły w lutym przychody Grupy Redan w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kontynuowany był dynamiczny wzrost obrotów sieci dyskontowej TXM. Znaczący wzrost uzyskała również krajowa sprzedaż segmentu modowego Top Secret. Zmniejszył się natomiast udział sprzedaży na rynkach wschodnich.

REKLAMA

W skali całej Grupy Redan przychody w lutym 2015 r. wyniosły 35 mln zł. Stanowi to 3% wzrost w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze dwa miesiące tego roku obroty wyniosły 69,3 mln zł, czyli o 4% więcej niż rok wcześniej. Powierzchnia całej sieci handlowej na koniec lutego wyniosła 108,1 tys. mkw., co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do lutego 2014 r.

- Bardzo cieszy nas utrzymanie w lutym dynamicznego wzrostu krajowej sprzedaży w sieci modowej Top Secret, Troll i Drywash, jak i dyskontowej TXM w ramach wszystkich obsługiwanych rynków. Miniony miesiąc był jednocześnie kolejnym z rzędu kiedy odnotowaliśmy zmniejszenie naszej ekspozycji na rynkach wschodnich. Sprzedaż na Ukrainie i w Rosji odpowiada aktualnie za nieco ponad 7% obrotów całej Grupy - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.

Sieć dyskontowa TXM w minionym miesiącu zapewniła 17,9 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż przed rokiem. Od początku roku sprzedaż wyniosła 36,7 mln zł, co oznacza poprawę r./r. o 16%. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 313 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,9 tys. mkw. i była o 8% większa niż w lutym 2014 r.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w lutym wyniosła 14,5 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,6 mln zł i zmniejszyły się o 55% rok do roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lutym 2015 r. wyniosła 17,1 mln zł i była niższa o 6% od osiągniętej w lutym 2014 r.

W ujęciu narastającym od początku roku wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 28,6 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3,9 mln zł i zmniejszyły się o 61% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do lutego 2015 r. wyniosła 32,6 mln zł i była niższa o 6% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec lutego 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,4 tys. mkw., czyli o 17% więcej niż w lutym 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,8 tys. mkw.2 (spadek o 17% w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,2 tys. mkw. To o 9% więcej niż w lutym 2014 r.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA