PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wzorcownia wprowadza popularne polskie marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 paź 2015 16:19

Salony polskich marek Cropp i House otworzyły się we włocławskiej Wzorcowni pod koniec października.

REKLAMA

Nowy sklep House ma powierzchnię 523 mkw., a Cropp - 433 mkw. Łącznie zajmują całe lewe skrzydło drugiego piętra galerii.

Wzorcownia powstała w roku 2009, w wyniku rewitalizacji XIX-wiecznej fabryki fajansu. Posiada 25,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajdują się sklepy takich marek jak CCC, Cropp, H&M, House, Mohito, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, Smyk, Wittchen i wiele innych. Galeria oferuje również szeroki wybór restauracji i kawiarni, w tym międzynarodowych sieci, takich jak Pizza Hut czy KFC. To także miejsce spotkań, rekreacji i rozrywki. W galerii mieści się 6-cio salowe Multikino na ponad 1, 2 tys. miejsc, centrum sportowe Fit Expert Gym oraz kręgielnia Lucky Star Bowling.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA