PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wzrosła sprzedaż sieci Redan

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 lut 2015 10:22

Wzrosła sprzedaż sieci Redan

O 6,1 proc. do 34,7 mln zł wzrosły w styczniu przychody Grupy Redan w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. Poprawa obrotów wciąż w dużym stopniu jest efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu przychodów sieci dyskontowej TXM. W minionym miesiącu na zwiększenie obrotów po raz kolejny miała wpływ bardzo dobra sprzedaż segmentu modowego zrealizowana na polskim rynku.

REKLAMA

W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2015 r. wyniosły 34,7 mln zł, czyli o 6,1 proc. więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia całej sieci handlowej na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 8 proc. w odniesieniu do stycznia 2014 r.

- W szczególności zadowoleni jesteśmy z uzyskanej w styczniu poprawy krajowej sprzedaży segmentu modowego. Tym bardziej, że to już kolejny miesiąc z rzędu kiedy notujemy wzrosty w tym kanale dystrybucji przewyższające tempo rozwoju sieci handlowej. Potwierdza to rosnące zainteresowanie klientów zakupami naszych marek Top Secret, Troll i Drywash - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.

W sektorze modowym styczniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash na polskim rynku wyniosła 14,1 mln zł i była o 16 proc. wyższa niż przed rokiem.

- Ten bardzo pozytywny trend został jednak zneutralizowany przez aż 63% spadek sprzedaży zanotowany na rynkach zagranicznych - dodał Bogusz Kruszyński.

Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych były na poziomie 1,8 mln zł. W efekcie styczniowa wartość sprzedaży towarów w skali całego segmentu modowego wyniosła 15,9 mln zł i była niższa o 6,4 proc. od osiągniętej w styczniu 2014 r. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec stycznia 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,2 tys. mkw., czyli o 15 proc. więcej niż w styczniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych było to 7,8 tys. mkw., zatem o 18 proc. mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,1 tys. mkw. i była o  proc. wyższa niż w styczniu 2014 r.

Dynamiczny trend wzrostowy cały czas utrzymuje sieć dyskontowa TXM. W minionym miesiącu zapewniła 18,8 mln zł obrotów, czyli o 20 proc. więcej niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 312 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,7 tys. mkw. i była o 9 proc. większa niż w styczniu 2014 r.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA