PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wzrost odwiedzalności centrów Neinver

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 mar 2015 08:20

Wzrost odwiedzalności centrów Neinver

W roku 2014 ponad 41,48 mln klientów odwiedziło centra outlet, zarządzane przez Neinver w sześciu krajach europejskich. To o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.

REKLAMA

Sprzedaż w zarządzanych przez Neinver centrach outlet w Europie wzrosła o 10 proc., osiągając poziom 952,29 mln EUR. We wszystkich 20 obiektach handlowych zarządzanych w Europie w ubiegłym roku, sprzedaż wzrosła o 10 proc. względem 2013 r., przekraczając wartość 1,14 mld EUR. Odwiedzalność zwiększyła się natomiast o 6 proc., do poziomu 58,13 mln.

W Polsce pięć zarządzanych przez Neinver centrów pod marką Factory przyciągnęło 13 mln klientów, czyli 10% więcej niż rok wcześniej. Łączna sprzedaż wzrosła względem 2013 r. o 20 proc.

- Wskaźniki operacyjne centrów zarządzanych przez Neinver  rosną regularnie od 10 lat, co pokazuje, iż w perspektywie długoterminowej przyjęty model zarządzania prowadzi do podnoszenia wartości nieruchomości - wyjaśnia Daniel Losantos, dyrektor zarządzający Neinver.

- Rynek centrów handlowych, zwłaszcza sektor wyprzedażowy, który stał się nieodzownym kanałem sprzedaży wykorzystywanym przez poszczególne marki, wymaga bardzo wyspecjalizowanego podejścia do zarządzania - dodaje.

Sprzedaż i liczba klientów w roku 2014 wzrosły na wszystkich rynkach działalności Neinver. Najlepsze wyniki zanotowano we Francji. W Roppenheim The Style Outlets pojawiło się 1,4 mln klientów, czyli 19 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż zwiększono o 16 proc. W Niemczech, Zweibrücken The Style Outlets odnotowało 11 proc. wzrost sprzedaży i odwiedzalności względem 2013 r. Centrum odwiedziło ponad 3,8 mln konsumentów.

W Hiszpanii pięć centrów prowadzonych przez Neinver w A Coruña, Madrycie i Sewilli pod marką The Style Outlets osiągnęło dobre wyniki pomimo niesprzyjających okoliczności ekonomicznych. Liczba klientów zwiększyła się o 4% (ponad 13,3 mln), a sprzedaż była o 5% większa niż w roku 2013.

Portugalia jest kolejnym rynkiem, na którym zanotowano dobre wyniki sprzedaży - o 16% większe niż w 2013 r. Liczba osób odwiedzających Vila Do Conde The Style Outlets okazała się o 2% większa. Centrum przyciągnęło 4,1 mln klientów.

Neinver  zarządza dwoma obiektami The Style Outlets we Włoszech - kraju, który charakteryzuje się dużą dojrzałością sektora wyprzedażowego. Liczba klientów przekroczyła 6,3 mln, co stanowi 4% wzrost w stosunku do 2013 r. Łącznia sprzedaż okazała się większa o 8%.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA