PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Wzrost sprzedaży w centrach Factory

Wzrost sprzedaży w centrach Factory
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 lut 2019 12:17

Sieć Factory zakończyła 2018 rok wzrostem wartości sprzedaży na poziomie 1 proc.  Na zakupy do czterech obiektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, przyjechało łącznie ponad 11 350 tys. klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 lut 2019 12:17

- To był bardzo dobry, ale wymagający rok dla całej branży w Polsce, zarówno zarządców obiektów jak i sieci handlowych. Intensywne działania promocyjne, nowe marki i koncepty salonów outletowych, wysokie standardy wnętrz oraz konsekwentnie rozszerzana oferta dodatkowa okazały się kluczowe dla utrzymania dynamiki sprzedaży w centrach, zarządzanych przez Neinver w 2018 roku– podsumowuje Bożena Gierszewska- Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Wyższa wartości sprzedaży w centrach Factory rok do roku to stała tendencja. W 2018 roku Neinver zanotował wzrost na poziomie 1 proc., mimo wyłączenia z handlu 23 niedziel – najpopularniejszych w tygodniu dni handlowych. Outlety odwiedziło ponad 11 mln klientów, co stanowi kilkuprocentowy spadek w  porównaniu do roku poprzedniego. Odwiedzający outlety decydowali się na bardziej kompleksowe zakupy, odwiedzając jednorazowo większą liczbę sklepów i przeznaczając większe kwoty.

- Zwyczaje zakupowe w Polsce zmieniały się w ciągu roku. Największy wzrost liczby odwiedzin i wartości sprzedaży odnotowaliśmy w drugiej połowie roku, gdy klienci nauczyli się nowej rzeczywistości handlowej– zauważa Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver w Polsce. Zakupy dokonywane są bardziej efektywnie, co znajduje swoje odbicie we wzroście wartości koszyka zakupowego– dodaje.

Najpopularniejszymi dniami tygodnia w 2018 roku były soboty i niedziele handlowe. Największy wzrost zainteresowania w pozostałe dni tygodnia przyniosły wtorki i piątki. Klienci częściej decydowali się na zakupy popołudniami i wieczorami, niż wczesnym rankiem.

Dużą popularnością w centrach cieszył się Black Friday, gdzie poszczególne salony outletowe zadbały o dodatkowe rabaty i oferty promocyjne. Klientów intensywnie przybywało również w weekendy tematyczne, z ofertami sprofilowanymi m.in. na odzież jeansową, asortyment dla rodzin czy amatorów sportowych aktywności.

Debiuty w Polsce i na rynkach lokalnych

W 2018 roku, Neinver wprowadził do outletów w Polsce nowe marki, dotąd nieobecne
w wyprzedażowej odsłonie w kraju czy w poszczególnych miastach takie jak:  Alpine Pro, Hunkemöller czy Marc O’Polo, O’Bag, Guess Accessories, Brax, Albione czy Adventure Sports / Rossignol. 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.209.104.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.