PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Złoty biznes w poznańskiej galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 mar 2016 15:42

Złoty biznes w poznańskiej galerii Galeria Malta

Wśród najemców galerii handlowej Malta silną grupę stanowią firmy jubilerskie. W lutym - gorącym "walentynkowym" okresie - to właśnie obroty salonów z biżuterią miały największy wpływ na wyniki całego obiektu.


REKLAMA

W lutym br. poznańska galeria handlowa Malta odnotowała blisko 7-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku i 11-procentowy, jeśli porównać wyniki sprzed dwóch lat.

Systematyczny, ogólny wzrost sprzedaży i aż 24-procentowy przyrost w segmencie biżuterii – to nowe dane opisujące poznańską Galerię Malta. Dobra passa galerii trwa od ubiegłego roku, który został zamknięty rekordowymi obrotami i wynikami odwiedzalności.

- Luty to dla nas zawsze bardzo intensywny miesiąc. Na Walentynki przygotowujemy specjalne rabaty i konkursy, które bez wątpienia przyciągają klientów. Samo święto zapewne również przyczyniło się do sukcesu sektora biżuteryjnego, lecz nie bez znaczenia jest tu fakt, że nasza oferta sklepów jubilerskich jest po prostu niezwykle bogata – w asortymencie 13 najemców tworzących ten segment każdy klient znajdzie coś dla siebie – mówi dyrektor Galerii Malta z ramienia firmy Neinver, Tomasz Wojsz.

- Niezależnie od powodów kolejny wzrost jest dla nas powodem do radości, ponieważ oznacza, że Galeria Malta jeszcze bardziej zyskuje na popularności i nie oddaje palmy pierwszeństwa w kategorii najbardziej lubianego centrum handlowego poznaniaków – dodaje Wojsz.

Na ubiegłoroczny rekord Galerii Malta, który jak pokazują lutowe wyniki, w tym roku może zostać pobity, składały się takie elementy konsekwentnie realizowanej strategii, jak wciąż poszerzana oferta marek premium, nowe pozycjonowanie centrum i unikalna platforma komunikacji z klientami. 

  • Pani 2016-04-02 09:17:26
    Zapewne spory wpływ na sukces galerii miało wprowadzenie nowej jubilerskiej marki briju. Okazuje się, że otworzenie jej w Walentynki było uzasadnionym pomysłem.
  • Nina 2016-03-24 20:40:50
    To już któryś z kolei wzrost sprzedaży w Malcie. W galerii jest skupisko salonów jubilerskich, poza tym dobra promocja zachęcająca do kupna biżuterii w okresie Walentynkowym przynosi rezultaty.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA