PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Xiaomi lubi polski rynek. Wkrótce nowe salony Mi Store

Marcin Szczepankowski, GTM Manager Xiaomi
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 cze 2019 08:10

Po otwarciu Mi Store w Galerii Młociny, Xiaomi planuje nowe inwestycje. O rozwoju marki na polskim rynku mówi dla PropertyNews.pl Marcin Szczepankowski, GTM Manager Xiaomi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 cze 2019 08:10

W warszawskiej Galerii Młociny rozpoczął działalność największy w Polsce salon Mi Store. Jaki będzie kolejny krok firmy Xiaomi w rozwoju sieci?

Marcin Szczepankowski: Aktualnie pracujemy nad harmonogramem nowych otwarć pod marką Mi Store. To jeden z naszych kluczowych konceptów, co znajduje swoje odzwierciedlenie w ostatniej inwestycji. Salon w Galerii Młociny jest nie tylko największym w Polsce, ale jednym z największych sklepów Xiaomi w Europie. Z pewnością już wkrótce na mapie sieci salonów pojawią się kolejne punkty.

Plany są ambitne...

Podobnie jak tempo otwarć. Pod koniec marca 2019 roku na świecie było 480 autoryzowanych salonów Xiaomi. Tym samym, w porównaniu z 2018 rokiem, było ich o blisko 94 procent więcej. Natomiast pod koniec 2018 roku, w samej Europie, było już 50 Mi Stores, a w planach jest potrojenie tej liczby do końca 2019 roku.

Standardowa powierzchnia sprzedaży dla Mi Store liczy około 100 mkw. Salon w Galerii Młociny liczy 170 mkw. powierzchni. Nowe sklepy pobiją ten rekord?

Wszystko przed nami... Mi Store na Młocinach jest aktualnie naszym flagowym salonem w Polsce. W asortymencie znalazły się smartfony, urządzenia IoT i gadżety ekosystemowe. Stworzyliśmy również specjalną strefę inteligentnego domu, gdzie klienci mogą zapoznać się z urządzeniami smart home i sprawdzić ich funkcjonalności. Wielkość powierzchni i oferta kolejnych sklepów będzie wynikała z możliwości i potencjału nowych lokalizacji. Każdy kolejny sklep ma pomóc w dotarciu do nowej grupy klientów.

Xiaomi lubi polski rynek...

A Polacy polubili produkty Xiaomi. Społeczność Mi Fanów w naszym kraju była bardzo aktywna na długo przed naszym rynkowym debiutem. To oni zmotywowali nas i nadal motywują do inwestowania w rozwój naszej marki. W efekcie Polska była pierwszym krajem, w którym oficjalnie rozpoczęliśmy sprzedaż naszych produktów na Starym Kontynencie. Pierwszy salon marki został otwarty wiosną zeszłego roku, w nieco ponad rok udało nam się otworzyć 8 salonów, a już planujemy kolejne otwarcia…

Nadal reakcje Mi Fanów mają kluczowe znaczenie w rozwoju biznesu?

Filozofia marki zakłada dialog z fanami i klientami marki. Pozytywny feedback jest dla nas przede wszystkim sygnałem, że to, co robimy idzie w dobrym kierunku. Biuro, na tę część Europy, znajduje się właśnie w Warszawie. Mogę zapewnić, że Polska – jako jeden z najludniejszych krajów w regionie CEE i szósty pod względem populacji kraj w UE - pozostanie ważnym miejscem dla rozwoju biznesu Xiaomi.

 

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.113.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.