PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Yasumi wchodzi do centrów handlowych. Debiutancki salon w Galerii Madison

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2018 08:35

Yasumi wchodzi do centrów handlowych. Debiutancki salon w Galerii Madison mat.pras.

W połowie listopada, po raz pierwszy w swojej historii, Yasumi - sieć Instytutów Kosmetologicznych i SPA - otworzy salon w przestrzeni centrum handlowego. Na debiut wybrano gdańską Galerię Madison.

REKLAMA

Madison to 28 tys. mkw., ponad 100 sklepów. Ale Madison to nie tylko zakupy, ale i śródmiejska przestrzeń ze zróżnicowaną ofertą usług.

- Tutaj relaks wpisany jest w zakupy - mówi Iwona Ziemianowicz, właścicielka Instytutu Yasumi w Sopocie i Madisonie. – W Galerii Madison tempo zakupów jest inne, a klient bardziej „slow” – dojrzały, świadomy, z jasno określonym celem wizyty, oczekujący sprawdzonych, a jednocześnie unikalnych rozwiązań w zakresie pielęgnacji i relaksu. Dla takich właśnie osób powstała sieć gabinetów kosmetologicznych Yasumi, co po japońsku znaczy „relaks/wakacje”. Charakter obiektu doskonale wpasowuje się w filozofię naszej marki – wysokiej jakości usług i dbałości o kontakt z klientem. W naszym Instytucie Zdrowia i Urody o powierzchni ponad 130 mkw. będzie można skorzystać z wielu specjalistycznych zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, kosmetologii estetycznej, fizjoterapii i Day Spa - dodaje.

Instytut Zdrowia i Urody Yasumi uzupełni szeroką ofertę usług z zakresu zdrowia i urody, którą już teraz reprezentują w galerii drogerie, salon fryzjerski, studio manicure i pedicure, stylizacji rzęs, salon kosmetyczny, oraz centrum medyczne.

- Nasi klienci to głównie świadome siebie, oczekujące wysokiej jakości produktów i usług kobiety, które cenią sobie ofertę unikalnych butików, jakość obsługi i piękne wnętrza - generalnie „shopping experience - komentuje Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison. - Z myślą o ich potrzebach przeprowadziliśmy remodelling galerii Madison. Jest on widoczny zarówno w wyjątkowych konceptach obecnych w galerii (nowy format sieci spożywczej „Netto 3.0”, który charakteryzuje ekologia, nowoczesność, prostota w wystroju wnętrza i wygoda zakupów czy obecnie pierwszy Instytut Zdrowia i Urody Yasumi w przestrzeni galerii handlowej), jak i architekturze i wystroju wnętrz opartych o naturalne materiały, co tworzy komfortową, bezpieczną, niemalże domową przestrzeń handlową. Bardzo mnie cieszy, że Yasumi na debiut swojego Instytutu w obiekcie handlowym wybrał właśnie Madison. Potwierdza to, że wrażenia i emocje, jakich doświadcza klient podczas wizyty w centrum handlowym są coraz istotniejsze, a wybrana przez nas filozofia rozwoju obiektu zgodna z trendami „slow retail” jest słuszna - podsumowuje Anna Thomas.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.