PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Yoram Reshef, Blue City: To był rok wyzwań. Czy centra handlowe wyszły z nich obronną ręką?

Yoram Reshef, Blue City: To był rok wyzwań. Czy centra handlowe wyszły z nich obronną ręką?
Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 gru 2018 11:14

Rok 2018 był dla zarządów centrów handlowych czasem wyzwań. Musiały się zmierzyć z wprowadzeniem ustawy o zakazie handlu w niedziele, a co za tym idzie zmianą zwyczajów zakupowych, rosnącym e – handlem oraz zmieniającymi się potrzebami klientów. Czy wyszły z tego obronną ręką? Myślę, że przyszły rok pokaże, czy decyzje, które podjęły były słuszne - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 gru 2018 11:14

Centra postawiły na zmianę swoich ról. Jedne zdecydowały się na specjalizację, inne na powiększenie oferty rozrywkowej. W większości istniejących obiektów wiązało się to z ich modernizacją czy powiększeniem.  

Dla Blue City był to niezwykle ważny rok. Centrum przeszło spektakularną metamorfozę. Postanowiliśmy ponieść wielomilionowe nakłady inwestycyjne, aby dostosować centrum do nowych wyzwań. Przebudowaliśmy prawie 21 tys. mkw. powierzchni, koncentrując na trzech poziomach ofertę rozrywkową i gastronomiczna, dostępną dla klientów również w niedziele z ograniczeniami handlu. Pozyskaliśmy nowych, wyjątkowych najemców handlowych, gastronomicznych i rozrywkowych. W Blue City swój unikatowy sklep w skali świata otworzyła IKEA, dla której przeznaczyliśmy aż 4,8 tys. mkw. powierzchni na dwóch poziomach. Odmieniliśmy jedną z największych w Warszawie sal zabaw Inca Play, która obecnie oferuje największą liczbę atrakcji o charakterze edukacyjnym. Przygotowaliśmy dla klientów niespodziankę w postaci unikalnego, pierwszego w Polsce, a trzeciego na świecie konceptu rozrywkowego TEPFactor.  

Niemiecki operator klubów fitness FIT/One wybrał nasze centrum na siedzibę swojego jedynego i największego klubu w Polsce. Blue City jest pierwszym miejscem w Warszawie, gdzie restaurację otworzyła sieć Ramen Shop Menya Musashi. Na początku przyszłego roku Blue City wzbogaci się o kino, które będzie pierwszym obiektem Heliosa w Warszawie. Multipleks z 8 salami projekcyjnymi i około 900 fotelami zostanie wyposażony w nowoczesne rozwiązania technologiczne, zapewniające wyjątkową jakość obrazu i dźwięku. W ten sposób udało nam się dobrać najlepszą ofertę rozrywkową w Warszawie.

Tak jak zapowiadaliśmy na początku roku, do wiosny 2019 r. Blue City będzie zupełnie innym centrum. Chcemy oferować naszym klientom najlepsze sposoby na spędzanie wolnego czasu i wypoczynku. W 2019 r. nadal będziemy organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Planujemy rozwijać edukacyjno – rozrywkowe imprezy dla dzieci wierząc, że przy okazji udziału w wydarzeniu rodziny zostaną na wspólny posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki.

Takie podejście do biznesu ułatwia nam wynajmowanie lokali handlowych. Potencjalny najemca widzi bowiem, że centrum żyje i jest popularnym miejscem spotkań, a więc i dobrym miejscem na jego biznes. Naszym celem jest, aby jak najwięcej osób przychodziło do centrum i z tego się wywiązujemy.   

W przyszłym roku będziemy się koncentrować nad wzbogaceniem oferty gastronomicznej. Planujemy również nowe atrakcje i ciekawe wydarzenia specjalne. Blue City, dzięki niespotykanie rozbudowanej ofercie rozrywkowej, będzie przyciągać klientów również w niedziele z ograniczeniem handlu, których w nadchodzącym roku będzie więcej niż w obecnym.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Wawro 2018-12-20 12:08:41
    Dobrze prawi pan kolega. Miło poczytać!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.220.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.