PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Z Internetu do centrum. Nowe marki w Manufakturze

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 gru 2015 08:09

Z Internetu do centrum. Nowe marki w Manufakturze

Krakowska marka Marthu, specjalizująca się w krótkich liniach akcesoriów oraz podłódzka firma Many Mornings produkująca kolorowe skarpetki – to nowi najemcy łódzkiej Manufaktury. Obie marki, uznawane za offowe, dotychczas koncentrowały się na sprzedaży on-line. Wyspy w Manufakturze uznają za ważny etap w rozwoju przedsiębiorstw.

REKLAMA

Marthu od czterech lat oferuje krótkie linie oryginalnych much, krawatów i poszetek. Zaczęło się od ślubu założycieli marki. – Szukaliśmy wymarzonej muchy dla mojego męża, czegoś niebanalnego, z polotem. Skończyło się na projekcie własnym, który okazał się początkiem marki Marthu – wspomina Marta Urbaniak, który prowadzi Marthu z mężem Konradem.

Dotychczas firma koncentrowała się na sprzedaży przez internet i w concept store’ach, skupiających młode, polskie marki. Następnym krokiem była wyspa w jednym z krakowskich centrów handlowych. – Pomysł się przyjął, więc postanowiliśmy otworzyć kolejny punkt. Mąż ma spory sentyment do Łodzi, cenimy Manufakturę, stąd pomysł by rozwinąć brand o stoisko właśnie tutaj – przyznaje Marta Urbaniak.

Natomiast marka Many Mornings powstała dokładnie rok temu w Aleksandrowie Łódzkim – skarpetkowym zagłębiu Polski. Adrian Morawiak i Maciej Butkowski stwierdzili, że na polskim rynku brakuje fantazyjnych, kolorowych skarpetek. Jako Many Morning wystartowali z 17 wzorami: - Największym hitem okazały się skarpety asymetryczne, dwie różne, niby nie do pary, ale utrzymane w tej samej stylistyce – tłumaczy Adrian Morawiak. Dziś, po roku działalności, firma ma w ofercie 50 wzorów, które sprzedaje na całym świecie – przez internet i w sklepach stacjonarnych. – Największą dystrybucję mamy w Holandii, ale są również sklepy partnerskie we Francji, Włoszech i Niemczech. Sporo wysyłamy do USA i Kanady – dodaje Adrian Morawiak.

Współwłaściciel Many Mornings przyznaje, że gdy tylko pojawił się pomysł, by rozwinąć sieć sprzedaży o centra handlowe, naturalną lokalizacją była Manufaktura. – Nasz łódzki rodowód jest dla nas bardzo ważny. Wiedzieliśmy, że chcemy otworzyć punkt stacjonarny w Łodzi. W grę wchodziła tylko Manufaktura. To najbardziej prestiżowe, znane i lubiane w Łodzi miejsce – przyznaje Morawiak.

Stoisko w Manufakturze będzie testem, czy produkt oferowany przez Many Mornings, przyjmie się w przestrzeni centrów handlowych. Jeśli tak, właściciele firmy będą otwierać wyspy i sklepy w kolejnych miastach.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA