PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Żabka i Biedronka najbardziej ekspansywnymi sieciami 2014 roku

  • dlahandlu.pl
  • 20 lut 2015 12:17

Żabka i Biedronka najbardziej ekspansywnymi sieciami 2014 roku

Redakcja dlahandlu.pl przyjrzała się ekspansji sieci występującym w Koszyku Cenowym. W minionym roku na polskim rynku handlowym najbardziej dynamicznie pod względem ilościowym rozwijała się Żabka Polska (pod logo Żabka i Freshmarket przybyło łącznie ok. 700 nowych sklepów, a sieć liczyła ponad 4000 na koniec ub.r.) oraz Biedronka (około 190 nowych placówek, 2587 na koniec 2014 r.). W tym roku Żabka będzie kontynuować obraną wcześniej strategię rozwoju i zapowiada otwarcie kolejnych 800 nowych punktów, nie licząc przejęć. Nowa strategia Biedronki zakłada natomiast znaczne spowolnienie tempa otwarć nowych sklepów - do około stu rocznie przez najbliższe trzy lata.

REKLAMA

W 2014 roku Lidl otworzył około 30 sklepów. Sieć aktualnie zbliża się do poziomu 550 placówek w całym kraju.

14 sklepów uruchomiła duńska sieć Netto (314 sklepów), a Aldi ponad 10 (w sumie ponad 90 dyskontów na koniec ub.r.).

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA