PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Zachodnie marki mają apetyt na mniejsze miasta

Zachodnie marki mają apetyt na mniejsze miasta
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 wrz 2014 17:46

Jesteśmy obserwowani przez zachodnich najemców, którzy próbują wejść ze swoimi pionierskimi konceptami do centrów handlowych w małych miastach - mówiła Ewa Szafrańska-Mądry, dyrektor zarządzająca Balmain Asset Management CEE, podczas odbywającego się w Warszawie IV Property Forum.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 wrz 2014 17:46

Pula najemców, która na polskim rynku wynajmuje powierzchnie handlowe jest na tyle bogata, że nawet w miejscowościach większych niż 50 tys. mieszkańców, gdzie istnieje szansa zbudowania drugiego retaile parku lub drugiego centrum typu convenience, można liczyć na wzbogacenie oferty obydwu placówek handlowych w sposób komplementarny.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Katarzyna N. Węgrzyn 2015-03-14 16:28:13
    Witam. Wypowiedź Pani Ewy Szafrańskiej-Mądry jest bardzo interesująca i rzuca sporo światła na grę rynkową w centrach handlowych - mnie interesują właśnie te w małych miejscowościach, a konkretnie, w jednej miejscowości -... . Tu dowiaduję się, że z reguły wynajmuje się powierzchnię handlową dwóm najemcom z jednej branży - domniemam, że to dla zachowania zasad konkurencji, a i pozostawienia Klientowi wyboru pomiędzy "dobrym", a "lepszym", przemysłowym, a rzemieślniczym, z konserwantami, a ekologicznym -...- tak właśnie myślę. Mnie spotkało coś z goła innego: zwróciłam się o wynajęcie mi powierzchni handlowej dla sprzedaży lodów tradycyjnych - rzemieślniczych (bez konserwantów, bazujących na naturalnych, czystych składnikach, z kilkudniowym terminem ważności, a do tego zaznaczyłam, że w mojej ofercie znajdują się lody i sorbety dla wegetarian, wegan oraz alergików!!! Jakaż była moja radość, że Rozmuwczyni - osoba odpowiedzialna za sprawy wynajmu, wyceny powierzchni wynajmowanych i doboru najemców, powiadomiła mnie, bym złożyła ofertę na jej maila służbowego - by zawierał tę samą treść, co moja oferta telefoniczna, a Ona już przystępuje do wyceny powierzchni tzw. WYSPY, o którą się ubiegałam -!!! Pani ta oświadczyła mi, że będzie miała konkretne wymagania co do wyglądu tejże WYSPY, więc w najbliższych dniach otrzymam informację o cenie wynajmu, a w sprawie wyglądu WYSPY spotkamy się osobiście -...- na wszystko przystałam. Jakież było moje zdziwienie, gdy z jednodniowym opuźnieniem otrzymałam telefon, że: "PANI JEST BARDZO PRZYKRO, ALE PAN DYREKTOR ZMIENIŁ JEJ DECYZJĘ - NIE ZGODZIŁ SIĘ" - !!! Rzeczone centrum handlowe ma w swej ofercie dla Klientów jeden punkt sprzedaży przemysłowych lodów gałkowych firmy Nestle (!!!) - firmy, której produktów nie spożywa z oczywistych powodów (!) żaden Wegetarianin, Weganin, Ekolog, Sumpatyk ekologii, przeciwnik GMO, czy Świadomy Konsument, który jest przeciwny odebraniu mu WYBORU ZAKUPU (ZAINTERESOWANYCH ODSYŁAM DO ARTYKUŁÓW O KORPORACJI NESTLE - np: jak to Korporacja NESTLE usiłowała opatentować herbatkę ziołową dla dzieci, by nikt inny nie miał prawa jej paczkować i sprzedawać -...). Tu przypominam, że lody przemysłowe obok konserwantów chemicznych i sztucznych barwników oraz sztucznych aromatów, produkują przede wszystkim lody, których bazą jest homogenizowany olej (!) - nie śmietanka, czy mleko (!!!). Moje pytanie do Pani Ewy brzmi następująco: W CZYIM INTERESIE DZIAŁAJĄ CENTRA HANDLOWE I ICH DYREKTORZY -? W INTERESIE KLIENTÓW I LOKALNYCH RYNKÓW PRACY, CZY TEŻ W INTERESIE WIELKICH KORPORACJI, POŻERAJĄCYCH RYNKI LOKALNE, MAŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW I RZEMIEŚLNIKÓW, NIE DOPUSZCZAJĄCYCH DO CENTRÓW HANDLOWYCH KONKURENCYJNEJ, ZDROWEJ ŻYWNOŚCI -? PO CZYJEJ STRONIE STOJĄ CENTRA HANDLOWE -? PO STRONIE KLIENTA, CZY PO STRONIE WIELKICH KORPORACJI -? Z poważaniem i przy okazji serecznie pozdrawiam, Katarzyna N. Węgrzyn.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.