PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zaczęło się od żartu, a potem machina ruszyła. Gemini podsumowuje akcję "Bielsko-Biała dla Toma Hanksa"

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 lip 2018 10:41

Zaczęło się od żartu, a potem machina ruszyła. Gemini podsumowuje akcję "Bielsko-Biała dla Toma Hanksa" mat.pras.

Zeszłoroczna akcja „Bielsko – Biała dla Toma Hanksa”, organizowana przez Gemini Park Bielsko-Biała zebrała spory odzew. Właśnie podsumowano efekty trwającego przez cały 2017 rok przedsięwzięcia.

REKLAMA

Blisko 120 tys. zł zebrane dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej i drugie tyle zadeklarowane przez Toma Hanksa, zaangażowanie zdobywcy Oscarów w projekt i medialny buzz, a do tego dziesiątki tysięcy osób w całym kraju gotowe wesprzeć finansowo przedsięwzięcie.

Sam projekt zaczął się skromnie, jako… chęć zrobienia żartu gwiazdorowi.

- W 2016 roku podczas kręcenia filmu na Węgrzech Tom Hanks zrobił sobie serię zdjęć z Fiatami 126p, które potem wrzucił na Instagram,  pisząc z przymrużeniem oka, że cieszy się ze swojego nowego auta – wspomina Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała. - Posty aktora zauważyła Monika Jaskólska, społeczniczka z Bielska, która wpadła na pomysł, aby zebrać pieniądze na zakup i remont auta, a następnie wysłać samochód jako prezent do aktora. Nadwyżka ze zbiórki miała trafić natomiast do Szpitala Pediatrycznego w mieście  - dodaje.

O nietypowym pomyśle o kryptonimie „Maluch dla Toma Hanksa” zrobiło się głośno na Podbeskidziu. Powstał nawet spontaniczny fan page nawołujący do zbiórki. Mieszkańcy, mający sentyment do produkowanego tu przed laty „Malucha”, gotowi byli pomóc. Temat podchwyciły media. Organizatorka akcji zwróciła się także po wsparcie do Gemini Park Bielsko – Biała.

- Pomysł akcji nas zaciekawił, tym bardziej, że współgrał on z naszymi celami społecznymi, jakie od lat realizujemy w mieście. Widzieliśmy także, w nim szansę dla promocji Bielska-Białej w świecie, zwłaszcza, że bohaterem stał się „Maluch”. Po spotkaniu z Moniką Jaskólską postanowiliśmy  aktywnie włączyć się w projekt, biorąc na siebie rolę współorganizatora – mówi Dworak.

Machina ruszyła. W listopadzie 2016 podczas wejścia na żywo w Dzień Dobry TVN, które realizowano spod galerii, Monika Jaskólska  zapowiedziała kwestę. W programie pojawiło się także kilkanaście Fiatów 126p, które tego dnia przyjechało pod centrum handlowe wesprzeć projekt.

W tym samym miesiącu skarbonki stanęły także w Gemini Park. Zgodniej z założeniami akcji dochód z niej miał być przeznaczony na zakup i remont auta, a nadwyżka miała trafić do Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Ostatecznie jednak całe pieniądze, jakie udało się zebrać, powędrowały do placówki medycznej. W sumie ponad 23 tys. zł. Powód?

Rafał Sonik, mistrz Rajdu Dakar i właściciel galerii Gemini Park, zdecydował się w całości sfinansować zakup Fiata 126p. Galeria wzięła na siebie także dalszą promocję projektu, w tym organizację wielkiego wydarzenia z odsłonięciem gotowego samochodu.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.