PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zagraniczne marki modowe stawiają na Śląsk

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 paź 2014 14:05

Zagraniczne marki modowe stawiają na Śląsk

Silesia City Center staje się coraz częściej miejscem dla śląskiego debiutu zarówno światowych marek sieciowych, jak i marek tworzonych przez polskich designerów. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat swój regionalny debiut miało tutaj 31 brandów.

REKLAMA

Silesię wybierały m.in. sieć Starbucks, COS, czyli młodsza siostra H&M, LaMania, która zdecydowała się na drugi butik w Polsce właśnie w Silesii, concept store Together czy Burberry, dla którego był to dopiero 3 salon po sklepie w Poznaniu i Warszawie. Zdaniem Ewy Marcinek, dyrektor Silesia City Center powodem jest wciąż rosnąca pozycja Silesii na regionalnym rynku.

- Ryzyko lokalnego debiutu dla marki w Silesia City Center jest znacznie niższe niż w innych centrach handlowych w regionie. Powodem jest bardzo szeroki zasięg galerii, a tym samym rynek dla najemcy, daleko wykraczający poza Katowice. Kluczowa jest także specyfika klienta Silesii, który od centrum handlowego oczekuje czegoś więcej niż klasycznego tenant mixu, opartego wyłącznie na markach sieciowych. Nie bez znaczenia jest także to, jak sobie poradziły marki, które wcześniej już tutaj debiutowały. Te najczęściej z punktu w Silesii zrobiły swój flagowy salon - mówi przedstawicielka Silesii.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA