PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zainteresowanie nowych marek polskim rynkiem nieustannie wzrasta

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 paź 2011 18:14

Zainteresowanie nowych marek polskim rynkiem nieustannie wzrasta

W tym roku i na początku 2012 roku sieć Claire's otworzy w naszym kraju czternaście salonów sprzedaży. - Strategia ekspansji, jaką przyjęła marka Claire's, okazała się ogromnym sukcesem. W całym 2011 roku uda się nam otworzyć 23 nowe sklepy - komentuje Mark Dillane, dyrektor ds. rozwoju marki Claire's w Europie.

REKLAMA

Na lokalizacje swoich salonów firma wybrała takie miasta, jak: Kraków, Poznań, Rzeszów, Zabrze, Płock, Bydgoszcz oraz Słupsk. Kolejne punkty są na etapie finalizacji umów najmu. W zakresie pozyskania powierzchni handlowej firmie Claire's doradza Jones Lang LaSalle.

Obecnie Claire's ma 16 sklepów w całym kraju, w tym w: Warszawie (trzy sklepy), Wrocławiu (dwa sklepy), Krakowie, Poznaniu, Opolu, Koszalinie, Białystoku, Radomiu, Kielcach, Swadzimiu k. Poznania, Łodzi, Katowicach oraz Piasecznie k. Warszawy.

- Pozytywne reakcje naszych klientów na nowe i zapowiadane otwarcia sklepów Claire's pozwalają z optymizmem patrzeć na perspektywy rozwoju marki w Polsce nie tylko w 2012 roku, ale i kolejnych latach - prognozuje Mark Dillane.

Marka Claire's posiada ponad 1000 sklepów w Europie i ponad 3000 sklepów na świecie.

Dagmara Filipiak, starszy konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle zaznacza, że zainteresowanie nowych marek polskim rynkiem nieustannie wzrasta. - W ubiegłym roku swoje pierwsze sklepy otworzyły między innymi takie marki, jak: G-Star Raw, Muji, Svilanit, LTB Jeans czy Petit Bateau. Śmiało można powiedzieć, że na polskim rynku ciągle jest miejsce na nowe marki. Przede wszystkim polski klient staje się coraz bardziej wymagający i świadomy trendów modowych. Chce mieć szeroki wybór asortymentowy oraz cenowy. Ponadto stosunkowo wysoki poziom wydatków na osobę zachęca nowe marki do rozwoju w Polsce. Marki, które intensywnie poszukują lokalizacji w naszym kraju to między innymi LC Waikiki, GAP, Toys ‘R'Us czy Jula - komentuje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA