PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupowy boom w internecie. Polacy wydają miliardy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 maj 2016 16:17

Zakupowy boom w internecie. Polacy wydają miliardy Fot. Fotolia

Polacy kupują w sieci więcej niż kiedykolwiek: w 2016 roku na zakupy online wydamy blisko miliard euro więcej niż przed rokiem.

REKLAMA

Polacy wydają w sieci coraz więcej pieniędzy. W 2015 roku 21 milionów polskich internautów zrobiło zakupy o łącznej wartości 5,12 miliarda euro (wzrost wyniósł 21 proc.). W tym okresie większy wzrost w skali europejskiej osiągnął tylko niemiecki e-commerce (23 proc.). Według prognoz, w tym roku Polacy zostawią w kasach sklepów online w sumie już ponad 6 miliardów euro (wzrost o 18 proc.), a polski e-klient wyda przeciętnie 273 euro. To prawie 30 euro więcej niż przed rokiem. W 2016 roku średnio prawie sześć razy skorzysta z oferty sklepów internetowych, za każdym razem wydając przeciętnie 50 euro.

Tak wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego na zlecenie RetailMeNot.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • artmetic ekonsulting 2016-05-28 01:02:40
    Strony www, platformy e-commerce:

    artmetic.pl
  • hanka 2016-05-26 23:32:09
    jest co kupować to kupujemy :) mi się to bardzo podoba, bo oszczędzam czas. kupuję z reguły na platformie arena. pl bo tam dostaję dodatkowe punkty za działalność. ostatnio wymieniłam je na bilety do kina, dobry deal ;)

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA