PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 cze 2015 11:44

Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE

Nie szukajmy sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale działajmy inlinie, umiejętnie łączmy kanały sprzedaży online i offline - mówi w rozmowie z portalem Propertynews.pl Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE Projektmanagement.

REKLAMA

Sprzedaż internetowa często bywa postrzegana jako wróg handlu stacjonarnego. Tymczasem właściciele sklepów i centrów handlowych powinni  położyć coraz większy nacisk na łączenie obu kanałów sprzedaży - mówiła  Joanna Fisher, podczas drugiej edycji ECE Polish Retail Day 2015.

- Nie chodzi o to, by szukać sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale aby działać inlinie, umiejętnie łącząc oba kanały sprzedaży.  Dla współczesnego handlu połączenie między online i offline jest bardzo ważne. To sytuacja, kiedy potencjalny klient może w domu zrobić zakupy przez internet, a następnie „po drodze” odebrać je w sklepie stacjonarnym. W międzyczasie może też skorzystać z innej oferty, przygotowanej na terenie centrum handlowego. Dziś to konsument, a nie handlowcy ustalają ramy  i możliwości robienia zakupów – podkreśla Joanna Fisher. Klient wybiera co chce, gdzie i jak  - dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA