PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 cze 2015 11:44

Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE

Nie szukajmy sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale działajmy inlinie, umiejętnie łączmy kanały sprzedaży online i offline - mówi w rozmowie z portalem Propertynews.pl Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE Projektmanagement.

REKLAMA

Sprzedaż internetowa często bywa postrzegana jako wróg handlu stacjonarnego. Tymczasem właściciele sklepów i centrów handlowych powinni  położyć coraz większy nacisk na łączenie obu kanałów sprzedaży - mówiła  Joanna Fisher, podczas drugiej edycji ECE Polish Retail Day 2015.

- Nie chodzi o to, by szukać sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale aby działać inlinie, umiejętnie łącząc oba kanały sprzedaży.  Dla współczesnego handlu połączenie między online i offline jest bardzo ważne. To sytuacja, kiedy potencjalny klient może w domu zrobić zakupy przez internet, a następnie „po drodze” odebrać je w sklepie stacjonarnym. W międzyczasie może też skorzystać z innej oferty, przygotowanej na terenie centrum handlowego. Dziś to konsument, a nie handlowcy ustalają ramy  i możliwości robienia zakupów – podkreśla Joanna Fisher. Klient wybiera co chce, gdzie i jak  - dodaje.

Kolejnym ważnym elementem, który będzie rozwijany w nowoczesnych centrach handlowych, jest obsługa i doradztwo klienta. - Dla handlu detalicznego, czyli offline  ważne jest obecnie, aby zaoferować klientowi wartość dodaną, która sprawi, że zechce on przyjść  do określonego sklepu. Taką wartością może być pozytywne przeżycie związane z jakością obsługi. Te tzw. touchpoints powinny  ciągnąć się przez całą platformę handlową, w której klient przebywa – tłumaczy Joanna Fisher.

Pozytywne doświadczenie powinny też być „rozciągnięte w czasie”, czyli dotyczyć  momentów przed i po dokonaniu zakupów. – Przykładem może być zachęcający do odwiedzin centrum email lub powiadomienie przesłane na smartfon lub inne urządzenie mobilne, albo np. upominek wręczony przy wyjściu ze sklepu, czy choćby wyjątkowo zapakowany produkt, który  już w domu pozwoli cieszyć się  doświadczeniem zakupowym.  Chodzi o ty, by przedłużyć efekt zadowolenia – dodaje Joanna Fisher. 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA