PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupy przez internet na żywo. Innowacyjna usługa polskiej sieci

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 maj 2016 08:05

Zakupy przez internet na żywo. Innowacyjna usługa polskiej sieci Fot. Media Expert

Sieć Media Expert wprowadza innowacyjną usługę dla klientów sklepu internetowego. Przed ostatecznym zakupem, dzięki transmisji on-line, można obejrzeć produkt na ekranie swojego komputera i bezpośrednio porozmawiać z doradcą, który pomoże w dobraniu optymalnego sprzętu.

REKLAMA

Usługa „Zobacz produkt na żywo” pozwala na osobisty kontakt z doradcą oraz obejrzenie interesującego nas urządzenia bez konieczności wychodzenia z domu. Klient, który zechce skorzystać z tej możliwości, nie potrzebuje żadnej specjalnej aplikacji – wystarczy, że posiada komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

- Sprzedawca Media Expert jest wyposażony w kamerę. Dzięki niej, po nawiązaniu połączenia z Klientem, nasz pracownik ma możliwości przedstawienia swojemu rozmówcy szerokiej gamy produktów i zaprezentowania szczegółów konkretnych urządzeń tak samo, jak odbyło by się to w przypadku osobistego odwiedzenia naszego elektromarketu. Konsultant przyjmie również zamówienie, ustali termin dostawy do domu klienta lub skoordynuje odbiór zakupu w dowolnym z prawie 400 elektromarketów Media Expert na terenie całego kraju – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, usługa będzie rozwijana. Już dziś jednak doradcy mają możliwość video-prezentacji kilkuset urządzeń AGD i RTV. Nowa koncepcja interakcji z klientem jest dostępna zarówno w wersji desktopowej, jak i w wersji mobilnej sklepu internetowego Mediaexpert.pl. 

Usługa umożliwia wykorzystanie w świecie wirtualnym doświadczeń, które są charakterystyczne dla tradycyjnych, stacjonarnych form relacji pomiędzy kupującym, a sprzedającym. Formuła zakupów spodoba się zwłaszcza tym klientom, którzy przed zakupem lubią wysłuchać rad specjalisty. Rozwiązanie jest polecane również osobom, które chciałyby poznać dodatkowe szczegóły dotyczące urządzenia lub naocznie porównać różnice konkretnych produktów. Sieć zaznacza, że korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne.

- Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym. Wzmacniamy również konwersję w sklepie internetowym, a także budujemy silniejszą relację z klientami, której fundamentem jest bezpośrednia rozmowa z doradcą, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej marki – dodaje Mystkowski.

Klienci Media Expert mogą realizować zakupy zarówno w 400 elektromarketach w ponad 300 polskich miastach, jak i sklepie internetowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mr proper 2016-05-29 22:41:07
    aż mam mega ochotę przetestować jak to działa od razu :D tylko co tu kupić.... :D w sumie maszynka do włosów mi się zepsuła to wezmę u nich ;)
  • ciki 2016-05-23 08:03:09
    jeszcze mogliby wykombinować jak dtknąć sprzętu, natomiast nie ukrywam że to bardzo dobre rozwiązanie.
  • olaf 2016-05-20 23:59:57
    Super że nasi wpadli na to jako pierwsi, ciekawe jak to się sprawdzi.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA